Thursday, 22 January 2015

Belanja Gambar Si Tumpis

AssaLamualaikum
Aduh! Inilah kalau dah lama sangat tak membebel kat blog picisan ni, jari jemari pun kaku nak menaip. Haha! padanlah muka aku, bila penyakit M tu datang lama sangat semua pun dah jadi ke laut. Kihkih. Harap semuanya sihat dan cergas ya. Maklum majoriti urus anak sekolah dan menjadi     rutin kita semua. Otak macam masih blur. Belanja gambar Tumpis je lah ya: 
Pic agak lama. 
Masa mandi-mandi sempena family day di Sandakan.
Macho tak abg Pa'e?? haha! 
Peace semua:)
Hah! muncung untuk semua. Kihkih. 
Kalau snap pic tak pernah nak buat muka elok. 
Memuncung sana-sini.
*Hari ini abg Pa'e ada aktiviti mandi-mandi kolam di Tadika. 
Punya excited nak terjun kolam mainan. Hihi! hari-hari tak sabar nak balik rumah dengar cerita dia. Banyak celoteh! haha!*
WasSaLam^_^

Sunday, 18 January 2015

Friday, 16 January 2015

Wednesday, 14 January 2015

Hallo...hallooo....

AssaLamualaikum
Apa khabar teman-tema blog ku sekalian.. haha (ayat punya skema)! diharapkan kamu, kamu & kamu sihat sejahtera hendaknya. Anak-anak dah mula sekolah, so pasti semuanya sibuk. Sama juga aku. Dah mula belajar bangun lebih awal daripada biasa. Hehe! sebab Tumpis dah masuk Tadika untuk 5 tahun. Ya Allah! tak sedar, anak Ibu dah masuk 5 tahun. Banyak cerita kawan-kawan dah ni yang tertinggal. Nak kena buka langkah seribu mengejar. Haha! InsyaAllah yo, kalau mood rajin tu datang. Apapun you all sentiasa di hati ku. Rinduuuuu kamu semua:)
WasSaLam^_^