Tuesday, 14 June 2011

..CeriteRa Pa'e..

Assalam.........

Hiiii......lama sdh menulis...rasa malas itu dtg..ehehhhe...ni pn saja2 mO CeriTa psl my Son lah..sapa lg klu Bukan Buah Hati kami...Pa'e.....makin LuCu baH....SeMalam Bah ni...Baba dia tgh Sibuk tumbuk bawang di Dapur....Dia pun  menYibuk JuGa...mo juga Ikut2.......ahhahaha....tgk Lah pic2 Nya di Bawah Ni...ketAwa jak tgk...klu tengok2 dua Tiga haRi ni Pa'e Makin aktiF..suKa tiru apa Yg kami Buat....Pa'e pandaI sdh ikUt araHan...Mcm suruH buang sampah & pampers Dlm tong Sampah..saLam tangan ibu mo pigi Kerja pun dh pandai....Alhamdulillah..nampak Nya Pa'e mmg faham sdh arahan2 Yg Mudah...syuKur lah.....Dlm Masa terdeKat ingat Mo ajar Pa'e kenal abjad & melukis klu boleh..slow2 lah kan........:)
tgk lah bah gaya pa'e tu...ehhehe

bersungguh2 Pa'e tumbuk bawang..:)

Buat muka-masa di rumah nenek nya...

Penat sdh ni bu..bila mo jalan ni???
OK lah..jumpa Lagi...
Wassalam dr Ibu Pa'e...........:)

4 comments:

  1. heheh..anak babah ngguh r!suka tgk keletah ank2 kecil ni kn..pa'e ni bp kg ni?nmpk berisi gk kn die..syifa pun hjg bln 4 br ni br leh jln..leni pntang nmpk kasut ajak jln kat tanah..tdo pun ngn kasut!huhuh..

    ReplyDelete
  2. Pa'e last timbang 10kg..hehhe..ringan je ni..tapi lasak & kuat jalan..

    ReplyDelete
  3. umur brapa sdh dia ni?..so sweet.

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..