Wednesday, 7 March 2012

**RINDU***

Assalam.... 
Pandai sdh bergaya..

Rindu itu adalah anugerah dari Allah.......
Sebenarnya entry kali  ini mau cerita pasal RINDU.....ermmm rindu pada anak sebenarnya...sebab anak skrg ada dengan neneknya...hehehe...Pa'e....Ibu rinduuuu Pa'e....:( 

senyuman  mu pengubat duka

baby I Miss u


Rasa sunyi bila balik dari  kerja anak tiada di rumah...selalunya bila balik kerja c kecil Pa'e sudah menunggu di depan pintu dan memanggil Ibu.....rindu nya pd ungkapan itu...skrg dengar dari HP je lah....dah pandai cakap, so bila tepon je Pa'e panggil Ibu...........huhu....

Ni lah dilema bagi Ibu Bapa yg bekerja....Risau meninggal kan anak...Mau tinggalkan di TASKA dengan macam2 kes yg berlaku sekarang ni..eeeee...GERUN memikirkan nya...Orang Gaji pun tak boleh dipercaya sangat...Bukan semua org gaji TAK OK...tapi mau cari yang betul2 OK tu yang susah....Zaman makin maju tapi Nilai2 KemaNusiaan semakin Menipis....................
wassalam!........

1 comment:

  1. Atie honeymoon le sekarang ni ehh... dapat adiklah pa'e nampaknya tak lama lagi... he..he..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..