Wednesday, 2 August 2017

Wordless Wednesday 68- Cendol Durian

Salam pagi Rabu. Dah merasa cendol durian tak musim ini? 
Cendol Durian. Ada 2 ulas durian didalamnya. Rasa, bolehlah. Harga RM8.50 semangkuk. Mahal tak?

19 comments:

  1. Salam Atie..
    Sedap nampak cendol tu...
    Kat tempat akak skrang RM7 semangkuk... Sedap!

    ReplyDelete
  2. salam
    singgah pagi
    sedapnyaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. Standard harga tu Atie..
    2 ulas durian dalam cendul..
    Sedapnyaaa..
    Mcm nak gi cari jer..
    Dah lah panas skrg ni..

    ReplyDelete
  4. boleh tahan mahal jgk yek... durian nya jenis yg fresh ke jenis keras?

    blum layan lg cendol durian, mmg tingin tp batuk ni yg tak menahan, tp kalau dh depan mata ngap saja lah

    ReplyDelete
  5. Dah berapa hari saya mencari cendol kat kawasan tempat tinggal saya ni... tak ada pulak orang menjual lepas musim raya ni. Stal cendol yg selalu saya pergi pun tutup. hmmm telan air liur jelah tengok gambar ni...

    ReplyDelete
  6. Huisshhhh kak...adus...tengok santannya pun pekat tu..mesti sedap...

    ReplyDelete
  7. SEDAPNYA ATIE TERLIUR SUDAH

    ReplyDelete
  8. sedapnya..tertelan2 liur dh ni, mana nak cari? takpe, gi beli cendol pastu durian ada jual depan mydin tu, balik rumah letak sendiri hehe..

    ReplyDelete
  9. Durian mahal agaknya atie sebab tu harga cendol mahal...Akak pernah lagi mkn cendol durian.

    ReplyDelete
  10. Sedapnyer....ramai yang dah tayang cendol durian ni...kecur liur kita...gahaha

    ReplyDelete
  11. Salam atie..
    Haa.. Sedapnya cendol durian tu..

    ReplyDelete
  12. Ok lah harga Tu. Alahai tahun ni xpuas makan durian

    ReplyDelete
  13. Lama tak makan cendol durian...

    ReplyDelete
  14. Aduh sedapnya Atie.... walaupun cuaca mcm mendung kat luar sekarang ni tp bila tengok cendol durian tu, mcm tak boleh tahan ah...

    ReplyDelete
  15. oklah kot harga tu..sekarang smuanya mahal..hehe

    ReplyDelete
  16. Mahal nya hehe...Tapi xkisah lah mcm berbaloi ja. Memang dah terlior nih hmmm

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..