1.7.18

Salam Syawal 1439H

Assalamualaikum.
Salam Syawal 1439H. Masih dalam mood bulan Syawal kan?. Apa khabar you all?? nampaknya blog makin sepi, makin suam. Silap-silap nanti terus tenggelam. Haha! Entah apa yang di sibukkan, ada jer ni. Pagi pergi kerja, petang balik rumah - masak - tidur. Haha! itulah rutin seharian sekarang ni. Teringat juga kawan-kawan blog sekalian, tapi tu lah nak mencoret sesuatu ya ampun malasnya. Hehe! InsyaAllah lepas ni, manatau lebih rajin. Doakan ya.
Jumpa lagi.

*Selamat Hari Raya Aidil Fitri 1439H - from Lahad Datu with LOVE: Ibu, baba & abg Pae
*Maaf andai ada tersilap kata & bahasa sepanjang ber blog :)
*0-0

8 comments:

  1. SALAM SYWAL ATIE N FAMILI MOGA BHGIA SELALU..HARAP MULA BLOGGING DGN RAJIN

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya Atie.

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya untuk atie dan keluarga...
    semoga kembali rajin menulis cerita2 dari Lahad Datu
    tentu seronok untuk dibaca kami ni yang entah dapat sampai entah ke tidak ke LD sana

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya Atie..maaf zahir & batin..

    ReplyDelete
  5. Salam syawal atie.
    Selamat hari raya, maaf zahir batin.
    Hehe.. Jgn la tenggelam.
    Semoga mood nk menulis kembali..
    Biasa la kan, bila xde mood tu, nk taip pun malas. Walaupun bnyk benda nk cerita.. Hehe..

    ReplyDelete
  6. Salam Aidilfitri buat Atie sekeluarga.

    ReplyDelete
  7. Samalah kita Atie.... semangat semakin menurun, takut tenggelam terus haha.... Ha a kekadang tu mmg teringat dengan kengkawan blogkan... Seronok sebenarnya berblog ni...

    ReplyDelete
  8. Selamat hari raya maaf zahir batin atie๐Ÿ˜Š

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..