Friday, 7 November 2014

Pembuka Kata.. Test..Test..:)

AssaLamualaikum
Salam Jumaat. Ada yang rindu tak?? haha! perasan lah ko atie oi. kihkih. Sekadar nak khabar, aku ada lagi, sihat walafiat. Tumpis pun sihat, makin mengada-ngada dan manja. Haha! Eh! melalut plak. Sekadar renungan penuh makna:
sentiasa percaya dan yakin. InsyaAllah setiap masalah pasti ada jalan penyelesainnya. 
Allah sentiasa bersama kita. Semua perancangan-NYA pasti yang terbaik.
Salam Rindu ku titipkan, dari bumi Sabah! Korang sentiasa dalam ingatanku.
WasSaLam^_^

49 comments:

  1. assalam atie..lama ilang...tapi x selama akak laa..hehehe...

    ReplyDelete
  2. lama tak update nih..zee pon sama ler..dah datang mood malas..
    salam jumaat atie..

    ReplyDelete
  3. salam jumaat Atie, inshaAllah Amin :)

    ReplyDelete
  4. salam Atiey..Lama menyepi..hehe..

    ALLAH sabaik-baik perancang..

    ReplyDelete
  5. Allah tak pernah lupa hambaNya cuma hambaNya yg selalu terleka dan terlupa
    Selamat kembali berblog dgn ceria Atie...

    ps: Pa'e.... sepi aje ibu Pa'e ni busy sangat ibu ye sayang...

    ReplyDelete
  6. Salam Jumaat Atie..
    Semoga atie sekeluarga sihat juga.. betul komen kakzakie tu.. Allah sentiasa mengingati hamba Nya dengan penuh kasih sayang..

    ReplyDelete
  7. salam jumaat.. salam rindu juga..semoga kembali yer..

    ReplyDelete
  8. assalam atie....ialah atie kakak tertanya juga kenapa menyepi adik sabah ni....alhamdulilah sehat rupanya.

    ReplyDelete
  9. salam atie..
    rindunya ..lama atie menyepi hari2 tertny2 mana pi..sy smpai mimpi2 yg atie gie bercuti sekeluarga bwk byk sgt luggage.. heheh..kamik sini demam selsema, arissa pun tak sehat..virus berjangkit..:)

    ReplyDelete
  10. salamam jumaat..hiii lame x nampak :)

    bermakna poster tu..betul bila kita buntu, minta pada Allah tunjukkan jalan..InsyaAllah akan tenang lepas tu..

    ReplyDelete
  11. salam jumaat,
    suka kata-kata ni, naik semangat untuk
    teruskan hidup ini, insha Allah :)

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum atiey...lama cuti!! huhu...

    ReplyDelete
  13. salam jumaat barokah atie,

    kebergantungan penuh pada Allah.. InshaaAllah.. pasti tak buntu.. ;-))

    ReplyDelete
  14. Assalam atie....

    Lama tak keudara tak bermakna menyepi teruskan....
    Ramai yang masih ingatkan atie n tumpis ni...

    ReplyDelete
  15. mmg rindu . alhamdulillah atie se family sihat jer ... berperasangka baik pd Allah .

    ReplyDelete
  16. kita pun sama tenggelam timbul sesaja atiey oi..

    setuju..Allah sentiasa ada klu kita percaya aturannya paling terbaik buat kita

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah, Atie sekeluarga sihat2 aje :)
    Sekali sekala hilang dari radar mestilah rinduu....

    ReplyDelete
  18. Semoga segala-galanya berjalan dengan baik. Eh sis! duduk di Sabah ke? Maaflah kalau saya baru tahu.. =D

    ReplyDelete
  19. singgah sini atie...
    lama tak de khabar berita:-))

    ReplyDelete
  20. kita rinduuuu.. ~angkat tangan~

    hehehe.. hai kak.. :)

    ReplyDelete
  21. Lama nda dengar berita Atiey .... :D

    ReplyDelete
  22. salam atie ..
    stuju .. Allah sentiasa kita ..
    apapun selamat kembali ke dunia blog

    ReplyDelete
  23. salam kenalan dan salam singgah di sini...

    ReplyDelete
  24. Alhamdulillah..memang Dialah tempat kita mengadu.....

    ReplyDelete
  25. Ya... setuju sangat...

    DIAlah pendengar yang Maha Hebat untuk masalah hamba-hambaNYA ;)

    ReplyDelete
  26. Salam kak atie,, sama la kita tenggelam timbul hihi... itu lah ada juga stalker blog kak atie menyepi je ingatkan kemana ...

    ReplyDelete
  27. Ooo kat Sabah ke.. :)
    Betul tu, Allah ada dengan kita.

    ReplyDelete
  28. betul tu asal kita kembali kepadanya. insyallahh

    ReplyDelete
  29. Salam sis...ke mana sis pergi. Hehe...rindulah :)

    ReplyDelete
  30. ting tongg...amboii hilang blk ka cik puan...
    Yakin padaNya..In Shaa Allah akan ada jalan setiap kebuntuhan manusia

    ReplyDelete
  31. Setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya. Cuma kita yang sering keliru dan celaru ttg jalan itu.. Dan sebagai umat islam, jalan tersebut tak lain tak bukan ialah agama. Agama yg menjadi panduan agar kita tak tersasar tanpa pedoman

    ReplyDelete
  32. Knock knock knock the door.....
    Datang ziarah... Lamanya atie menyepi.... Rindu lah :)

    ReplyDelete
  33. assalam aTie..apa khbar..lama bah nda jenguk sini..
    harap aTie sentiasa sihat2 selalu ya..sy pn lama ndak ada buat entry..rindu sama kamurang^^

    ReplyDelete
  34. akakkkkkkk mana pegi ni? mendoakan moga akak sihat walafiat sekeluarga

    ReplyDelete
  35. salam kak atie... mana menghilang?? hihi i rindu :)

    ReplyDelete
  36. rindu kat atty..lama tak dating jengah. maaf yer

    ReplyDelete
  37. salammmm...kiter rindu la kt awak & pae... :)

    ReplyDelete
  38. mai melawat sekali lagi ni (^___^)

    carik entry baru... ahaks

    ReplyDelete
  39. Betul..Allah sentiasa bersama kita..

    ReplyDelete
  40. Kembali sudah mama Tumpis!!!.....

    ReplyDelete
  41. Moga urusan kita semua dipermudahkanNYA.. insyaAllah..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..