Wednesday, 14 January 2015

Hallo...hallooo....

AssaLamualaikum
Apa khabar teman-tema blog ku sekalian.. haha (ayat punya skema)! diharapkan kamu, kamu & kamu sihat sejahtera hendaknya. Anak-anak dah mula sekolah, so pasti semuanya sibuk. Sama juga aku. Dah mula belajar bangun lebih awal daripada biasa. Hehe! sebab Tumpis dah masuk Tadika untuk 5 tahun. Ya Allah! tak sedar, anak Ibu dah masuk 5 tahun. Banyak cerita kawan-kawan dah ni yang tertinggal. Nak kena buka langkah seribu mengejar. Haha! InsyaAllah yo, kalau mood rajin tu datang. Apapun you all sentiasa di hati ku. Rinduuuuu kamu semua:)
WasSaLam^_^

20 comments:

  1. Walaikumussalam Atie..
    Akak alhamdulillah sihat... akak pun rindu Atie dan cerita budak tumpis tu.. rajin2 update ye :)

    ReplyDelete
  2. salam kenal... cepatkan masa berlalu... anak2 pun dh besar...:)

    ReplyDelete
  3. welcome back atie...samala ni..hari2 kelam kabut rasa..uruskan anak masuk tadika...huhu

    ReplyDelete
  4. besar dah tumpis ea. selamat belajar untuk dia. dan, welcome back kak atie :D

    ReplyDelete
  5. Lamanya ko menyepi atiey ... aku pun tenggelam timbul juga blog ni ... kesibukkan gitu

    ReplyDelete
  6. Pae..selamat belajar k...muahhh..windu nak tgk gambar Pae

    ReplyDelete
  7. salam atie...lama betul menyepi tanpa khabar berita..semoga semuanya baik2 sahaja disana..nanti ceritalah byk2 perkembangan terbaru, rindu nak dengar cerita korang..:) take care

    ReplyDelete
  8. sama la atie..
    anak sulung mimie pun dah 5 tahun.. sekejap je masa berlalu..

    ReplyDelete
  9. Ohh... tahu-tahu Pa'e dah sekolah.
    Mesti makin banyaklah cerita sekolah darinya bila Atie balik kerja.

    ReplyDelete
  10. Halooooooo Atie....yelah.... okje pun kena bangun pagi huhu....kelat rasa mata weyh....
    Selamat bertadika Pa'e...seronok tak dia Atie

    ReplyDelete
  11. dah sekolah budak hensem tu ya...ramai kawan la ye

    ReplyDelete
  12. akaaaaakkkk rindu akak. mesti seronok abg pa'e tu dapat jumpa lagi ramai kawan

    ReplyDelete
  13. Sekejap je rasa masa berlalu.. ;)

    ReplyDelete
  14. welcome back Atie.... wah, Pa'e dah sekolah...

    ReplyDelete
  15. hai kak ati. ingat mell lg tak? hihi.. wahh... da skolah da si tumpis.. hihi

    ReplyDelete
  16. rutin harian sudah bermula Atie...sebulan rehat..rasa bess je... :)

    ReplyDelete
  17. waalaikum salam ... paie baru masuk 5 thn ke ... sis ingatkan dia dah lama masuk sekolah ... akhirnya kembali juga atie selepas lama menyepi ...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..