Wednesday, 15 July 2015

Salam Lebaran 1436H

AssaLamualaikum
Apa khabar teman-teman alam maya sekalian? Patik mohon ampun dan maaf lama tak bersiaran. Hehe! biasalah mood tak menentu. Ramadhan pun akan berlalu pergi, semoga kita telah memanfaatkan bulan penuh barokah ini dengan amal ibadat. Moga Allah akan menemukan kita dengan Ramadhan yang mendatang pula. Amin!
Di kesempatan ini juga, aku ingin mengucapkan "Selamat Hari Raya Aidil Fitri" pada semua kawan-kawan blogger. Mengenali kalian amat bermakna buat aku. Silaturrahim yang terjalin terasa begitu indah walau kita tak pernah bersua muka. Maafkan diri ini, andai ada salah silap tersurat dan tersirat sepanjang perkenalan kita. Mana tahu ada komen atau kata-kata yang kurang berkenan. Kosong-kosong ya! Sayang kalian kerana Allah!
Bagi yang balik kampung, berhati-hati dijalan raya. Moga selamat pergi dan kembali. 
Salam sayang dari Bumi Sabah. Ikhlas dari atie, En Kuling & My Tumpis si abang Pa'e.
Jumpa lagi! 

26 comments:

  1. selamat hari raya atie...maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  2. Salam lembaran aidil fitri buat Atie sekeluarga..
    Akak jua memohon maaf jika salah silap meninggalkan komen..

    ReplyDelete
  3. Selamat menyambut Syawal,ti..pass gi kamek kuih raya kelak,k..hehe

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya Aidilfitri Atie..
    Mohon ampun dan maaf jika ada tersilap kata terkasar bahasa...
    Moga ceria selalu...

    ReplyDelete
  5. Salam lebaran maaf zahir batin. .

    ReplyDelete
  6. Syukur alhamdulillah blog bagi kakak peluang masuk komen di sini
    Dah pulihlah agaknya.

    Selamat Hari Raya maaf zahir batin dari kakak buat Atie & keluarga

    ReplyDelete
  7. Salam AidilFitri juga... maaf zahir batin... ikhlas dari mommylina #Ranau

    ReplyDelete
  8. salam atie
    selamat hari raya ..
    maaf zahir batin dari aby ..
    moga bergembira bersama keluarga di hari lebaran ni

    ReplyDelete
  9. Selamat hari raya.. Maaf zahir dan batin..

    ReplyDelete
  10. Moha kita dapat bertemu lagi dgn ramadhan tahun depan..

    Selamat hari raya aidilfitri. Maaf zahir & batin. :)

    ReplyDelete
  11. salam lebaran jugak.
    maaf ye kak kalau ada tersilap masa komen tu :)

    ReplyDelete
  12. Salam Eidulfitri Atie.....maaf zahir batin , kosong - kosong jugak dari OKje....
    Baru sempat berbw Raya ni huhu

    ReplyDelete
  13. salam aidilfitri..baru sempat jenguk sini..

    ReplyDelete
  14. kiter dah datang beraya sini ker belum ek? kejap on kejap off ni, sampai terlupa. hahaha tak kisah la, beraya again yer..selamat hari raya uols, abang Pa'e mana?

    ReplyDelete
  15. Selamat Hari Raya Eidul Fitr.

    Saya beraya di wad hingga hari ke 3....

    ReplyDelete
  16. Selamat Hari Raya sis. Banyak ke buat kuih raya tahun ni? :)

    ReplyDelete
  17. Selamat Hari Raya saya ucapkan buat sis Atie sekeluarga ya, moga terus sukses & ceria2 selalu :)


    ReplyDelete
  18. salam aidilfitri atie
    maaf zahir n batin

    ReplyDelete
  19. Salam lebaran juga dari BUNDA...

    ReplyDelete
  20. As salam Atie..Selamat hari raya.. Lama xdtg jengah blog nie.. Semoga atie dan family sihat2 selalu.. :)

    ReplyDelete
  21. Selamat hari raya aidilfitriii :)

    ReplyDelete
  22. selamat hari raya..... hajiiiiii hihihihihi

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..