Wednesday, 27 July 2016

Wordless Wednesday #62

Salam pagi Rabu. Idea banyak, tapi mood masih ke Laut China Selatan. Haha!
 WW lah hari ini :
Kalau diikutkan betul juga. Kecuali belum ajal, mungkin terselamat. Semua dengan izin Allah!
Jumpa lagi.

15 comments:

  1. Selamat pagi atie...
    Pepatah zaman sekarang ya atie :-)

    ReplyDelete
  2. Kiranya pepatah abad inilah ya. Betul juga tu, Atie. Tak sempat nak mengaum sama dah kena baham. Lebih baiklah kita mengucap banyak-banyak yerk!

    ReplyDelete
  3. segalanya berlaku dgn izin Allah tapi jgn cari penyakit heh..heh..

    ReplyDelete
  4. mana boleh nak mengaum sama dgn harimau tu... belum sempat nak buka mulut dah kena ngap...hehee

    kekadang juga kita perlu diam... kasi mulut rehat...hehe

    ReplyDelete
  5. hihihi..betul jg tu tapi berpantang maut sebelum ajal..
    mana tau singa tu sakit gigi ke, tk larat nk gigit..hehe..

    ReplyDelete
  6. Salam singgah pagi Atie....hihi...

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum Atie..
    Lama x komen disini..
    Alamak, jauhnye mood ke laut china selatan.. jgn lupa balik ke darat ye mood..
    Hehehehe..

    Betul jugak pepatah tu ye..
    Kelakar pun ada.. hehehe..

    ReplyDelete
  8. Moral of the story....Pandai pandai lah bawak diri... jangan nak jadi kambing pulak bila ke kandang harimau ye Atie hihi....mau kena baham

    ReplyDelete
  9. Bahaya masuk kandang harimau tu. Memang cari nahas jawabnya. Huhu.

    ReplyDelete
  10. kambing masuk kandang rimau kena mengaum juga..tapi tak sehebat ngauman sang harimau.sah2 jadi santapan si rimau..

    ReplyDelete
  11. salam atie. baru dapat jalan sini..sihat ya..

    ReplyDelete
  12. Hai ATie..... awat tak de entry ni?

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..