Saturday, 2 July 2016

Salam Lebaran 1437H

Assalamualaikum. 
Kami nak bercuti dah. InsyaAllah flight ke KL 04/06/16-Isnin. Doakan perjalanan kami ya.
Di kesempatan ini, keluarga kecil ku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan :
Ibu, Baba & Abang Pae
Maafkan andai ada tersilap kata sepanjang perkenalan maya kita. Yang tersurat dan tersirat. Sesungguhnya kita hanya manusia lemah tak lepas dari kesalahan. Kepada yang balik kampung, berhati-hati dijalan raya. Moga perjalanan dilindungi dan baik-baik sahaja. Selamat bergembira dengan keluarga tersayang, dalam masa yang sama jangan lupa pada yang telah tiada. Sedekahkan Al-Fatihah. Moga kita berjumpa lagi.
*Blog akan bercuti raya. hehe! InsyaAllah jumpa 13hb/07/16
*Tuan tanah, En Kuling dan Abang Pa'e akan beraya di Kg Jus, Selandar Jasin Melaka:)

11 comments:

  1. SELAMAT BALIK KG SAMBUT LEBARAN ATIE N FAMILI..MOGA TIBA DGN SLMT KE DESTINASI DITUJUI.

    ReplyDelete
  2. Semoga selamat sampai ke destinasi ..

    Wah atie raya salandar ye..
    Akak bila balik kg chohong jasin..
    Memang lalu salandar ni..
    Nanti akak nak tanya en suami yg kg jus ni kat mana..

    Akak pun balik isnin..
    4 julai tu..
    Sebelum tu jemput kakak ipar akak dari semporna..
    Dia naik flight dari tawau..
    Flight dia pagi insyaAllah..

    Selamat hari raya utk atie sekeluarga.😙😊

    ReplyDelete
  3. salam atie ..
    selamat bercuti ..
    selamat pergi dan balik ..
    bergembira dgn keluarga ..
    maaf zahir batin ..
    selamat hari raya utk atie sekeluarga ,,

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya aidilfitri
    maaf zahir & batin

    Love,
    Lya Afrina ;-)

    ReplyDelete
  5. Selamat hari raya aidil fitri. Maaf zahir & batin...
    Selamat bercuti

    ReplyDelete
  6. Selamat hari raya Aidilfitri.. maaf zahir dan batin...

    ReplyDelete
  7. Selamat beraya ye.. seronokl ye, sdg bersiap nk balik melaka la ni ye

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya atie... gembira di hari raya ye..

    ReplyDelete
  9. Sy dah kt kmpg ni atiey..selamat hari raya.maaf juga andai ada terkasar bahasa tersalah bahasa.Maaf zahir batin

    ReplyDelete
  10. Salam aidilfitri, Atie. Balik naik kapalterbang for sure tak tempuh jem ^_^

    ReplyDelete
  11. Sure bawak banyak oleh oleh ye Atie ke Melaka maklumlah setahun sekali berjumpa

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..