Wednesday, 23 September 2015

Salam Aidil Adha 1436H

Assalamualaikum
Lama tidak bersua dengan sahabat-sahabat alam maya sekalian. Apa khabar you all? aduh! terasa janggal plak nak menulis. Haha! padan muka. Terima kasih pada kawan-kawan yang masih sudi berkunjung walaupun blog sunyi sepi. Sayang korang! Hobi menulis ntah apa-apa ni dah makin pudar! Hari ini singgah diblog sendiri untuk mengucapkan Salam Aidil Adha 1436H pada semua. Moga Aidil Adha kali ini lebih membawa makna dan mengajar kita semua erti pengorbanan yang sebenar. 
Korang balik kampung tak? kami berhari raya di Lahad Datu sahaja bersama mak dan MakCu tumpis. En Kuling tak dapat balik raya haji kali ini. Erm! sedih juga, nak buat macam mana itulah pengorbanan. Huhu. So, En Kuling beraya di Sibu dan kami disini. Bersabarlah kan! Percaya setiap sesuatu pasti ada hikmahnya. Moga PJJ kami akan cepat berakhir dan dapat berkumpul semula. Amin! Jumpa Lagi. Rindu you all.
WasSaLam

10 comments:

  1. Salam aidil Adha Atie sekeluarga ya...
    semoga sentiasa dilimpahi rahmatNYA..aminn

    ReplyDelete
  2. Salam aidiladha Atie.
    lama tak singgah sini. Moga semuanya sihat sejahtera.

    ReplyDelete
  3. Asalamualaikum. Yeah ada entri baru..alhamdulilah...ada juga perkhabaran orang jauh dimata..dekat sihati :-))

    ReplyDelete
  4. Weyhhhh lamanya hilang ....kalah mak tau hihi....
    Salam Aidil Adha Atie....
    Alahai kesiannya kuling tak de dipagi Raya. Mesti tak syok ek? So nangis tak ? Hihi...

    ReplyDelete
  5. Salam AidilAdha buat awak sekeluarga..

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya jugak untuk atie sekluarga

    ReplyDelete
  7. Hai atie .. lama mghilang..
    .rindu gk tgok n3 atie tau tau.. hii
    salam aidiladha juga buat atie skeluarga

    ReplyDelete
  8. amin amin kak. moga ada rezekinya nanti ;)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..