30.9.15

Wordless Wednesday #58 MAK!

AssaLamualaikum
Dah berkurun rasanya tak ber Wordless. MAK!
Sayang Mak hingga hujung nyawa. DOA ku selalu bersama mu. 
Moga sentiasa dalam lindungan Allah!
WasSaLam^_^

16 comments:

  1. maintain comel aje mak akk =)

    ReplyDelete
  2. Semoga emak awak sihat selalu..

    ReplyDelete
  3. Moga mak atie sentiasa sehat...comel mak atie ya.

    ReplyDelete
  4. berdoa selalu utk mak ayah yg kita sayangi...

    ReplyDelete
  5. Hargai dia selagi masih ada hayatnya Atie..

    ReplyDelete
  6. Hargailah dan sayangi lah mereka selagi ada hayat nya Atie..
    Akak pun tengah bersedih.. baru kehilangan mak yg disayangi

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..mak Atie sangat comel dan sihat..sejuk pulak akak tengok muka Mak Atie ni..teringat pulak mak kat kampung..kirim salam kat Mak ya..:)

    ReplyDelete
  8. Uwaaaa...windu Kat Mak jugak T__T

    ReplyDelete
  9. ibu mmg segala - galanya . sayangi dia dan penuhi kehendaknya selagi dia masih ada ...

    ReplyDelete
  10. Mak membesarkan kita tanpa syarat.....huhu .... Teringat pulak kat mak okje bila tengok mak Atie ni

    ReplyDelete
  11. Maaf Atie..lambat singgah.
    Kasih ibu membawa ke syurga. Teringat kat arwah mak saya..Alfatihah :(

    ReplyDelete
  12. senua orang sepatutnya sayang kepada mak...

    ReplyDelete
  13. Rindu mak tiap saat..walaupun hari2 telefon..tetap tak puas cakap dengan mak

    ReplyDelete
  14. mama kita rindu mama ;(((((

    ReplyDelete
  15. moga mak kita sama-sama panjang umur.
    weekend ni besday mak aida :)
    mau jumpa mak...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..