Friday, 18 December 2015

Memori abang Pae 3 tahun dahulu..

AssaLamualaikum.
Penyakit 'M' sudah bermula lagi. Tenggelam timbul dalam blog sendiri. Inilah kalau blogger suam-suam kuku (akulah tu. Haha). Ni hah! nak tunjuk wajah my Abang Pae 3 tahun dahulu. Masa ni umur 2 tahun lebih. Tengah tunggu order makanan.
Tengok muka jelir lidah tu. Haha! masa ni tengah lasak, semua nak buat sendiri. Rindu telatah nakalnya, Sekarang lagi banyak akal. Sel-sel otak berhubung. Nenek Pae cakap, "Pae ni, time tido ja, baru tangan dia berhenti gerak. Semua benda nak buat sendiri". Sibuk dia buat kapal kertas, origami, pistol, topeng. Semua ada. Haha! sabar lah. Nikmati masa kecil yang indah. Jumpa lagi.

21 comments:

  1. Best kan..tengok gelagat anak2 masa kecik. Kalau tgk album gambar..memang terkenang semasa dulu.
    Salam Jumaat Atie

    ReplyDelete
  2. Tak sedar kan anak2 cepat je membesar,sikap mereka juga jadi lebih matang...comel nya aksi abang pae jelir lidah...

    ReplyDelete
  3. Akan tiba masanya juga anak akan tinggalkan kita Atie
    Kakak dah rasa dah Atie - masuk aje 13 tahun selepas UPSR dah duduk asrama mulah berjauhan.

    ReplyDelete
  4. salam jumaat atie...comelnya paei bulat wajahnya.

    ReplyDelete
  5. rindu kan ragam anak masa diaorg kecik..
    comel la abg pae..
    hehe.. biasa la budak2.. time diaorg tido je sunyi rumah..

    ReplyDelete
  6. Rindukan sangat2 anak2 masa kecil byk keletahnya..
    Comel sungguh pic tu..

    ReplyDelete
  7. kadang terfikir berapa banyak masa yang kita terlepas waktu mereka kecil kan

    ReplyDelete
  8. Bila da besar rindu pua zaman anak kecil kan..

    ReplyDelete
  9. abg pae sama mcm aiyan... masa kecik comei pipi tembam dh makin beso pipi tembam dh ilang

    ReplyDelete
  10. Singgah di sini sebentar.. Kirim salam Pae ye.. :)

    ReplyDelete
  11. Hai.. salam ziarah.. lama sungguh tak BW la..huhu..

    hihi.. tomei.. time umo baya baya gini, mmg best melayan..peel pun macam macam..

    ReplyDelete
  12. kenangan gambar abak2 ni buat kita rindu masa mereka kecik2 ..hehee

    ReplyDelete
  13. Comel abg pa'e...biasalah anak2 kecil masa dorang tido je sunyi

    ReplyDelete
  14. comelnya abang pae, time kecik2 memang selalu dirindui...

    ReplyDelete
  15. Mmg gitulah telatah anak bujang Atie, kalau dia tak aktif lagilah kuta risau....

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..