20 Sep 2012

..CeriTera Hari Raya 2012..

AssalaM...

Lama nya tak update entry.... hoho...punya Lah malaS kan..kan...hehe...
Kali ni mo cerita pasal Raya baru2 ni... dah sebulan kan Syawal.... so, raya Tahun ni sdh berakhir... InsyaAllah kita jumpa lg di Raya akan datanG...:)
Raya kmi sekeluarga tahun ini amat lah sederhana... tidak lah beraya sakan... huuhu............

SyawaL 2012 ni Cuti raya 2 hari jak (tak termaSUk hari yg mmg Cuti)....paham kah tu?? i pun dok pehe...haha...apa2 jer lah..... biasa lah raya2 mengunjungi sanak-saudara, berjumpa kawan2 lama...ala2 jejak kasih kunun...hehe... Makan pun boleh tahan...haha.. membondeng kan diri ..............
Adalah beberapa piC raya kami ni (beberapa kah ya?? mcm banyak plak sbnrnya...hehe.......

kami di pagi raya..:)

with hero Malaya..

Family terchenta...

meragam...

daughter of Latif

3 adik -beradik
cinta hati :)

2 hero Malaya

Tomyam....raya ke-2

main2 bunga api..


Pa'e with Pakcik Amin Greebo..

mak & sis

us
mee rebus-raya ke-4

Bonda Tersyg

3 SeKawan...lamanya ndak jumpa...
beraya sampai jam 12:00am....hihi


edit by me :)

Walaupun sdh terleWat...kmi sekeluarga ingin memohon maaf andai ada kesilapan kami yg tersurat mahu pun tersirat...seSungguhnya kita semua hanya lah hambaNYA yg lemah...tidak lepas dr kesiLapan... :)
0-0 ya!.....

WassalaM^_^




0 comments:

Post a Comment

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..