Saturday, 22 September 2012

HUJAN ^_^

Ass-saLam :)

Sudah 2@3 malam kebelakangan ni hujan turun...ermmm sejuk!... lebat plak tu...huhu...
Tapi my little Pa'e ni takut plak klu dengar bunyi hujan yang terlalu deraS.... ermm... ini lah anak lelaki ku...kadang2 pandai takut dengan tiba2....heehehe... tgh baring2 dia boleh datang peluk kita n cakap " ibu Pa'e tatut"....hehe.... duduk lah bawah ketiak ibu jawap nya smpi hujan berhenti ......Sebenarnya ibunya ni pun takut klu dengar bunyi guruh dan petir yang berdentum..... mcm fobia plak tau......hehe....
Klu zaman kanak2 dulu, suka sangat mandi hujan bersama teman2 sepermainan... mana lah korang semua skrg ni??? rinduuu nya pada zaman kanak2 dahulu
Hujan ni buat orang tidur nyenyak....betul kan???? rasanya mesti semua setuju dgn statement ni kan :).....
teringat zaman kanak2 dulu sllu sgt main hujan :)

Sejuk air mengalir di bumi....

Hujan juga adalah satu rahmat....ALhamdulillah...... bila tiba2 hujan turun ditengah2 cuaca yg panas tak kira siang atau malam...........  ....Di Negara2 Padang Pasir sana, Hujan amat lah dinanti2kan...... bersyukur lah kita semua.......................

WassALAm........^_^


2 comments:

  1. Sa pun tkut ohh kak, bia tngah tido nyeyak, tbgun jga. :)

    ReplyDelete
  2. hehe...Hagu...nti klu dah ada teman hidup ndak sudah takut tu...hehe..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..