Tuesday, 27 September 2016

Bila hero potong rambut..

AssaLamualaikum. Hero Malaya kami ni tiap bulan boleh dikatakan wajib potong rambut. Cepat sangat panjang rambutnya. tumbuh dengan subur. So, memang kena potong selalu. Masa belum ber PJJ, selalu nya en Kuling lah yang uruskan bab-bab potong rambut ni. Tapi selalunya style aku yang pilih. Aku cerewet sikit kalau melibatkan rambut hero tu. Hehe.
Ni pic terbaru aku potong masa awal bulan ni. Kawan siap cakap, Abang Sado potong rambut abang Pae. Siap di klip lagi rambut tu. Haha. Kemas hasilnya. Suka cara abang ni potong rambut Pae
Sebelum & selepas. Hasil potongan rambut abang sado. Haha!
Ini pun potong di kedai yang sama, tapi bukan abang sado yang potong. 
Yang ni tukang gunting perempuan.
Ini hasilnya rambut raya puasa hari itu :)
Rambut budak lelaki ni agaknya memang cepat panjang kan. Di sini kos potong rambut untuk budak lelaki selalunya masih dalam RM5. Masih murah lah kan? :)

13 comments:

  1. Hensem paie lps potong rambut..
    Ye lah rambut budak lelaki cepat panjang tambahan dorang suka basuh rambut..
    Ada beza abg sado gunting dgn perempuan gunting ye atie..

    ReplyDelete
  2. WAH MAKIN KACAK HERO ATIE LPS POTONG RAMBUT TU

    ReplyDelete
  3. Betullah Atie, bukan rambut budak aje cepat panjang, bapak budak pun sama
    Sebab itu kedai gunting tak pernah putus pelanggan.

    Hensem Pa'e bila dah digunting pendik.

    ReplyDelete
  4. Luth, ayah dia potong sendiri..
    rambut mak pun, ayah dia yg potong..hah

    ReplyDelete
  5. yg abg sado tu potong nampak smart betul... sesuai sgt ngn pae

    ReplyDelete
  6. Ha ah mmg cpt naw pnjang,samalh hero2 kt rmh ni...bila pnjang nampak naw selekehnya..hahah

    Dh hensem dh hero tu...

    ReplyDelete
  7. cantik abg sado potong rambut..

    ReplyDelete
  8. Hensem pa'e dengan rambut tu. Klu akk suami je yg potong rambut ank2 sbb ank2 takut ke kedai gunting

    ReplyDelete
  9. patutlah cepat panjang.

    saya dulu, bapa saya suruh potong pendek. geram saya sebab kawan kawan gelar botak...

    ReplyDelete
  10. Rambut hero2 kat rumah tu pun sama...cepat panjang
    Sekarang ni lg la, dh pandai berfesyen atie
    Nmpk ensem abg sado ni...

    ReplyDelete
  11. Dulu dulu hakak pun cerewet bab rambut anak ni Atie....Bukan anak aje, dengan bapak anak pun nak masuk campur hihi....Bukan apa, Pak Jilap tu bukan kira pesen, jadi pendek katanya huhu....Tak suka betul tau...

    Dah hensem dah abg Pae...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..