Thursday, 29 September 2016

Lawak- Pinang anak Pak Imam

Petang-petang ni hilangkan ngantuk!
mata pun dah terbuka tutup ni. Haha.

14 comments:

  1. Hihi... Atie buat kakak gelak sendiri
    Kakak pernah baca ni dulu tapi bila baca lagi tetap gelak juga:)

    ReplyDelete
  2. hilang mengantuk lawak petang ni..hihihi

    ReplyDelete
  3. tersenyum depan komputer..hehe..
    kalau panggil al-kausar pun ok jg..3 ayat je..

    ReplyDelete
  4. haha. memang lawak yang ni. panjang tu nak baca ;D

    ReplyDelete
  5. Hihihi..
    Tergelak jugak akak..
    Wlpn dah pernah baca..
    Dan2 namanya bertukar..😂😂

    ReplyDelete
  6. hhahhahaha... gelak besar

    ptt lelaki no 3 kata kt umah panggil `sadaqallahhulazim` kih3

    ReplyDelete
  7. Napa la mak aku namakan aku yassin ... Hahaha

    ReplyDelete
  8. ni yang dikatakan nak hidup kena belajar dari pengalaman...hehe...

    ReplyDelete
  9. hehehe.. senyum sorang2 ira membaca nya..
    pandai dia nk selamatkan diri ye..
    terima kasih atie sudi jalan2 kat blog ira..

    ReplyDelete
  10. Ada sambung lagi
    Lelaki 4 : Nama saya Aliff

    ReplyDelete
  11. Senyum sendirian...
    x hafal yassin la tu hihi...

    ReplyDelete
  12. Kikiki....mau tak serammm, panjang tuuuu nak hafaz surah Yassin.
    Pandai betul diaorang ni mereka lawak ye Atie. Ada aje ideanya

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..