Wednesday, 14 September 2016

Lawak Suami-Kaki Pancing

Assalamualaikum. Senyum di pagi Rabu. Bekerja seperti biasa walau sunyi itu masih terasa. Masih ramai yang sambung cuti. Para suami mungkin ada yang habiskan masa dengan memancing. Bersyukur lah, sekurang-kurangnya kita tahu aktiviti suami. Jangan pancing lain plak. Haha!

Jumpa lagi you all! Senyum selalu, tebarkan kasih sayang.

13 comments:

  1. BERSYUKURLAH DPT SUMAI KAKI PANCING SEKURANG-KURANGNYA DH SELAMAT BELANJA BELI LAUK N DPT MERASAI IKAN SEGAR YG ENAK BARU DIPANCING KAN ATIE....

    ReplyDelete
  2. Singgah sambil tinggalkan jejak.. :)
    kata-kata itu benar sungguh laaa...
    en.husband suka beno mancing nie...

    ReplyDelete
  3. hahah...untung la isteri2 ..tak de saingan...

    ReplyDelete
  4. Salam Aidil adha Atie...
    Akak lagi suka suami yang tak minat memancing ....tengok adek akak selalu kena tinggal suami bila dh pegi memancing.

    ReplyDelete
  5. Betul sngt kan Atie
    Saingan nya hanya ikan ikan je ok lah tu
    Hahaha

    ReplyDelete
  6. hehe..sekali-sekala temankan suami memancing, mesti dia suka..

    ReplyDelete
  7. Salam aidil adha atie & family..
    Hehe.. betul jgk kan.. kalau yg minat tu, masa mereka habis ke memancing je..
    Kene la jeles dgn si ikan..hehe..

    ReplyDelete
  8. salam atie ..
    mula cari pancng memancing ..
    lps tu diikat dengan cincin ..
    hihi ..
    apa selamat menyambut hari Malaysia atie ..

    ReplyDelete
  9. Hihihi..
    Tak apa pancing ikan .
    Jgn pancing awek ye atie 😆😊

    ReplyDelete
  10. Ni mesti Kuling kan ...
    Tak perlah..... biar bermadu dengan ikan katanya hihi....

    ReplyDelete
  11. hehehhe tp kene curiga jgk tkt bukan dia memancing di sungai atau laut tp memancing kt supink complex

    ReplyDelete
  12. Datang jenguk Atie..tak cukup kat FB, SB trjah kitak sitok..hahaa!!

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..