Friday, 7 July 2017

Cak..Cak...

Assalamualaikum. Kelu jari jemari nak menaip ni hah! haha! berkurun menghilang, bertapa di gua. Kihkih!
Masih adakah yang ingat?? Kalau lupa, apo nak buek? redha ja. Hehe! sapa suruh malas sangat kan??
Belanja sekeping gambar jer lah. Kot-kot rajin nantilah yang lain menyusul. Entah bila plak. Hihi. tapi bukan gambar raya. Gambar raya masih tersimpan dalam peti besi. Haha!
Cak! :P
Harap kerajinan melanda lepas ni. Peti besi dah penuh dengan pelbagai cerita. Pelan-pelan kayuh.
Salam Syawal you all! Maaf Zahir Batin. Walau lama menyepi, kalian tetap dihati. 
Love, from Lahad Datu Sabah.

18 comments:

  1. Salam syawal atie, maaf zahir batin,lamanya tak muncul,biasa akk tgk dekat fb je

    ReplyDelete
  2. SALAM SYAWAL ATIE SLMT MUNCUL KMBALI STLH LAMA BRTAPA HEH..HEH..

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya Atie..
    Rindu atie up date entri..
    Cerita keluarga atie tu😊

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya Atie
    Maaf zahir dan batin..

    Wah..sudah kembali bersiaran

    ReplyDelete
  5. Salam syawal atie..
    Selamat hari raya, maaf zahir batin..
    Cakk balik.. Haha..
    Da keluar gua tu, jgn la masuk balik ye.. Hihi..

    ReplyDelete
  6. Cak cak ko bok timbul la woii.. Hahaaa.. Selamat Hari Raya, atie.. Muahhsss

    ReplyDelete
  7. hehe biasa tu skejap ada skejap xde.. samalah kita =P

    ReplyDelete
  8. Syawal masih Ada,so Salam syawal. Lama bertapa yea Atie.

    ReplyDelete
  9. Salam 16 Syawal.
    Jangan bertapa lama2.

    ReplyDelete
  10. Atie masih di hati tau...tp apakan daya orang nak betapa, nda boleh tahan bah hihi....Lepas ni dah jangan malas malas...hihi
    Selamat Hari Raya maaf zahir batin Atie

    ReplyDelete
  11. sama la..banyak cerita yang berkubur dalam peti besi.. hahahaha

    ReplyDelete
  12. Salam Syawal jugak dari saya

    ReplyDelete
  13. Salam Syawal..maaf zahir & batin..

    ReplyDelete
  14. wah cantiknya gambar dengan dedaun love. selamat hari raya ya.

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..