Tuesday, 9 June 2015

Hujan. Sabah Masih bersedih

Salam petang Selasa
Hujan petang ini. ALhamdulillah rahmat Allah turun setelah beberapa hari panas dan berbahang hingga ke malam. Masih terkesan dengan gempa bumi yang berlaku pada Jumaat 05/06/15. Turut merasai kehilangan mereka yang terkorban. Walau tak mengenali tetap terasa. Moga keluarga mereka tabah. Tak dapat bayangkan perasaan mereka yang kehilangan. Buat masa ini Lahad Datu dan Tawau tidak merasai gegaran. Mudah-mudahan dijauhkan dari segala bencana alam. Amin! Doakan Bumi Sabah baik-baik sahaja. Bye. Jumpa lagi.

23 comments:

  1. hai atie, yg katanya pelancong dari luar negara berb**el kat atas gunung tu betul ke?
    saya mcm ade ternampak gambar tu. rasa macam, tak masuk dek akal. huhuhu

    ReplyDelete

  2. Sedih bila baca berita tentang Sabah hari tu..
    Moga dijauhkan dari segala bala bencana..aamiin

    ReplyDelete
  3. semoga yg terlibat tabah dgn ujian Allah...turut bersedih.

    ReplyDelete
  4. aida sentiasa doakan agar seluruh malaysia ni jauh dari malapetaka.
    sabar ye... sabah best...
    apa yg berlaku pasti ada hikmah di sebaliknya :)

    ReplyDelete
  5. Ada hikmah apa yg berlaku... Moga semuanya selamat di sana..

    ReplyDelete
  6. Huhu.. Masa kejadian gempa tuw saya tgh rilek2 minum kopi biasalah bangun pagi mesti nak sarapan, sekali tiba-tiba gempa bumi masya-Allah.. terkejut abiz.. Harap2 Sabahku tak ada kejadian sperti itu berlaku lagi. Trauma 😢😢

    ReplyDelete
  7. kak pun ada sepupu di KK. walaupun tak terjejas, keluarga di semenanjung pun risaukan dia..
    mudah2an Allah selamatkan mereka semua

    ReplyDelete
  8. turut bersedih dengan kejadian yg berlaku..moga Sabah baik2 saja

    ReplyDelete
  9. tumpang sedih dengan kejadian yang berlaku

    ReplyDelete
  10. sentiasa mendoakan.. akak jaga diri tau..

    ReplyDelete
  11. kat johor cuaca juga tak menentu..kalau panas..panas sangat..kalau ujan ..lebat betul2 sampai kena banjir kilat..

    ReplyDelete
  12. Sedih kan Atiey ... semoga mereka tabah menghadapinya.

    ReplyDelete
  13. Sangat terkejut dengan apa yang berlaku di Sabah.... Alhamdulillah 2 kali sempat memanjat gunung kinabalu selamat semuanya. Ujian Allah untuk hambanya sebagai peringatan

    ReplyDelete
  14. Risau jugak Tie..adik wa pun ada sorang duk sabah..

    ReplyDelete
  15. salam atiey... memang terkejut dgn berita ni sampai skang still masih tak percaya.... semoga rakyat sabah banyak sabar dan tabah...

    ReplyDelete
  16. semoga mereka semua diawah lindungan Allah ...

    ReplyDelete
  17. Assalam atie,
    moga segalany kembali baek
    AMIN

    ReplyDelete
  18. semoga akak dan kita semua sentiasa dalam lindunganNya amin amin

    ReplyDelete
  19. semoga kita semua dibawah lindunganNya aamiin

    ReplyDelete
  20. Semoga Atie sekeluarga sentiasa di bawah lindungan Allah SWT. Bila mendengar kisah ni tetiba aje teringat pada Atie sebab setakat inilah saya rasa cuma Atie aje blogger yang saya tau tinggal di Sabah ^_^ Malangnya sebelum ni tak dan nak datang singgah dah bertanya khabar...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..