Tuesday, 2 June 2015

Tertinggal Laptop lah pula

Assalamualaikum. 
Aduh! Pagi-pagi dah ralat. Tension betul. Macam mana nak buat kerja kalau macam ni. Semua kerja ada dalam laptop buruk ku itu. Memang stress dibuatnya. Laptop ku tertinggal di rumah mak. Tertinggal di Tawau. Fuh! Punyalah cuai. Kena ikthiar lah ni. Ini kes kelam kabutlah ni sebab bertolak subuh tadi dari sana. Ingatkan encik Kuling angkatlah beg laptop aku tu. Rupanya tak, dia hanya angkat beg baju. Yang aku ni jalan lepas salam mak terus tak ingat apa dah. Dok angkut si Tumpis yang masih mamai bangun dari tidur. Sekali sampai kat parking tanya mana beg laptop? Haha. Dua-dua cengang. Sabar. Sabar. Sabar. Bye.

22 comments:

  1. Singgah sini...
    Adoi....sabar²...

    ReplyDelete
  2. adusssss....sabaq atie...kikikiki..

    ReplyDelete
  3. Huhu... Kekadang fiza pun pernah gitu. Tapi tak best buat kerja kalau takde laptop sendiri kan...

    ReplyDelete
  4. dh tu camne agaknyer? kalu pos laju tkt lahai... huhuhui
    lenklai kene bt senarai barang time balik...

    ReplyDelete
  5. Bila kelam kabut memang camtulah jadinya kan Atie..
    Nak tak nak.. kena juga balik menjemputnya..
    Bersabar lah atie..

    ReplyDelete
  6. biar lupa laptop jgn lupa anak.
    hee..

    ReplyDelete
  7. Nampak gaya petang ni balik rumah mak lagilah Atie..

    ReplyDelete
  8. Bila dah kelam-kabut memang ada aje yang tertinggal. Lagi satu, kalau jadi macam saya, pergi mana-mana memang kita yang menguruskan hal-hal baggage ni kan, memang teruklah kalau tertinggal. Orang tu tunjuk orang ni, orang ni tunjuk orang tu, akhirnya kita juga yang kena sebab kita yang berkemas!

    ReplyDelete
  9. Relax...relax...
    Semoga dpt jln penyelesaian terbaik

    ReplyDelete
  10. keh3... tercengang tu yg kelakar.. sabo ye kak :D

    ReplyDelete
  11. Sabo atie ..hihihii camtu la kalu kelam kabutnya..

    ReplyDelete
  12. benda nak jadi atiey..camna nak buat sabaq ja la

    ReplyDelete
  13. sebelum pi mana2 akak selalu cek barang dulu...sabar atiey

    ReplyDelete
  14. Alahai..rosak mood kalau barang penting dah tertinggal kan? Moga semua urusan dpt diuruskan dgn baik tanpa laptop tu..

    ReplyDelete
  15. Assalam atie,
    he3
    nak buke cemano dah yer dop he3

    ReplyDelete
  16. adeh , dah tertinggal nak buat camne ... sabar je lah . kena usaha kan juga tu ...

    ReplyDelete
  17. Aahaaaa....amacam?kena balik jugak amik..

    ReplyDelete
  18. kes tu kira kalau blik kampung laptop dulu masuk keta. takut tertinggal. baju klu tertinggal takpe, laptop nadi nak buat keja huuuu

    ReplyDelete
  19. Allahu Akbar... kalu aida pun amat la risau.
    x bleh buat keje hu hu hu...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..