Wednesday, 3 June 2015

Wordless Wednesday #57- Irshad ??

Assalamualaikum
Kalau dalam kereta inilah gaya terbarunya. 
Tutup muka guna skaf lepas tu pakai kaca mata hitam. 
Ada hari tu sampai dia tertidur. Haha!
Bye. Jumpa lagi! 

24 comments:

  1. aLAMAK.. iNGATKAN aL-qAEDA TADI..

    ReplyDelete
  2. heyy sape ni? hahaa..ade jer akal..

    ReplyDelete
  3. kan main lagak anak sorang ni ya.

    ReplyDelete
  4. Kus semangat. Terkejut cik yan..huhu...ada2 aje pae ni :-))

    ReplyDelete
  5. hahah pengaruh apa ni? nak kata superman pun bukan.

    ReplyDelete
  6. Cuba auntie tgk muka siket...

    ReplyDelete
  7. bikin tkut pla lemas klu tdur pun cmtu..hehe

    ReplyDelete
  8. Haha.. tak panas ke tu yang? Budak2 ni tahu aja cara yanh kita tak terfikir nak buat..

    ReplyDelete
  9. boleh nampak ke tu... hahahah

    ReplyDelete
  10. Assalam atie,
    ish3
    memacam anak teruna ni kan3

    ReplyDelete
  11. Salam jumaat atie ..
    Terpengaruh kt sape bujangan atie tu yer ..

    ReplyDelete
  12. tu dia comelnya si tumpis jadi ninja!

    ReplyDelete
  13. Terkejut Mama Eija! hehehe.... Kak Atie eija suka nama irsyad :)

    ReplyDelete
  14. kreatif betul dia.. macam kartun pulak.. huhu..

    ReplyDelete
  15. Pa'e dah mcm Invisible man....hihi..... Dia tengok cerita tu ke Atie

    ReplyDelete
  16. Hehee..macam2 sahaja sipaee

    ReplyDelete
  17. ha ha ha...
    jgn tak bleh bernafas dah le :)

    ReplyDelete
  18. Hahaha... ganasnya muka! Eh, tak nampak muka dah... Tak bahaya ke kalau tertidur pakai macam ni, Atie?

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..