Wednesday, 25 May 2016

Irshad & Izz

AssaLamualaikum.
Abang Pa'e dan sahabat baiknya. Ini si Izz. Anak kawan sekerja dahulu. Kalau diikutkan abang Pae lahir bulan February dan Izz lahir bulan November tahun yang sama 2010. So, depa ni sekolah sekali lah. Kalau dah berjumpa ada jak yang mereka bualkan. Perbualan budak-budak. Kadang gelak tengok gaya mereka. Tak berenggang kalau dah jumpa. Aku dan Ibu Izz ni pun memang geng sekepala, gila-gila. Haha!
Tengoklah gambar mereka dulu dan kini. Ini masa persembahan akhir tahun lalu di Tadika mereka. Seorang nak jadi Tentera, seorang lagi nak jadi Polis. Hehe. Darjah 1 pun dah didaftarkan di sekolah yang sama. Harap mereka saling menjaga dan jadi sahabat baik hingga dewasa. Amin!
Jumpa lagi...

14 comments:

  1. Hensem aih berseragam, nak jadi tentera ye, hero tu :) inshaAllah makin akrab lagi.

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah..moga persahabatan pa'e dan izz membawa mereka kedalam syurga Allah

    ReplyDelete
  3. Bagusnya berkawan sejak kecil lagi..moga persahabatan mereka berkekalan .

    ReplyDelete
  4. Moga persahabatan mereka kekal .. amin

    ReplyDelete
  5. wah sweetnya. moga berkekalan la ye
    kebiasaannya lelaki bab kawan ni lama bertahannya =)

    ReplyDelete
  6. Aamin.. semoga kekal persahabatan mereka... Nampak Pa'e tinggi... ☺

    ReplyDelete
  7. Wah pae nak jadi mcm baba ye..
    Kacak pulak berpakaian seragam..
    Semoga ikatan persahabatan kekal baik selamanya..

    ReplyDelete
  8. HENSEM KEDUA DUA KWN BAIK NI BERPAKAIAN SERAGAM...

    ReplyDelete
  9. Bukan main handsome abang askar dan abang polis berposing ^_^

    Semoga persahabatan yang terjalin sejak kecil akan berkekalan selamanya. Begitu juga persahabatan emak-emak mereka ni ya!

    ReplyDelete
  10. Wahhhh, persahabatan sejati ni..Semoga kekal hingga akhir hayat okay Pa'e & Izz, acik ain doakan.. ;)

    ReplyDelete
  11. semoga persahabatan mereka kekal hingga ke akhir hayat...bestnya, ada sahabat baik dari kecik lagi..childhood friend..bila dah besar, mesti byk kenangan mereka berdua..

    ReplyDelete
  12. Amin....taklah risau ibu ya...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..