Wednesday, 25 May 2016

Lawak- Mesin ATM

Saja hilangkan ngantuk.
Situasi di mesin ATM. Nak keluarkan duit. Nak teruskan urus niaga atau tidak??
Gelak sorang-sorang. 
Kalau diikutkan memang logik jugak kan? dah tinggal RM2.26 nak buat apa lagi. Hahaha. Adoi!

10 comments:

  1. Kalau jawab 'Ya'....agak2 dia telan tak kad ATM tu..hihi

    ReplyDelete
  2. salam petang atie ..
    dah namanya pun mesin ..
    mesti tindakan nya mcm mesin jugakan

    ReplyDelete
  3. Hihi....
    Nak bermesra dgn tuan kad tulah ...

    ReplyDelete
  4. hahaha..kelakar..mesin dah memang diprogramkan macam tu, nak bt camane ☺

    ReplyDelete
  5. haha.. mesin tu dah diprogramkan mcm tu.. nanti bila tekan ya nak bawa kuar duit baru ler kata tak boleh.. :D :D

    Blogwalking Sini, jom baca artikle ini

    Adblock Plus Terbaik article...

    ReplyDelete
  6. Rm2.26.
    kot rm2.6billllllllion seronok jgk nk tekan ya.

    ReplyDelete
  7. hahaha..macam2 kan, kelakar jek

    ReplyDelete
  8. xlogik..biasa klu pakai kad atm.. baki biasanya kna ada pling skit RM10.00 kan:)

    ReplyDelete
  9. Dah namanya mesin. Kenalah ikut turutan apa nak tertera di skrin. Lainlah kalau mesin ada akal panjang. Tengok balance duit tak cukup, serta-merta dimarahnya kita pepandai aje nak keluar duit tapi takda balance. Hahaha!

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..