Tuesday, 31 May 2016

Dinner @ Restoran Wilayah Seafood

Assalamualaikum. 
Kami masih bercuti sempena Pesta Kaamatan. Besok insyaAllah kerja seperti biasa. En Kuling pun bercuti sekarang, semalam sampai dari Sibu pukul 4.00pm. En Kuling bagitau, teringin nak makan seafood. So, semalam decide makan di Restoran Wilayah Pantai. Kalau ikut, sekarang ni aku tengah diet jadinya nasi aku tak makan sangat. Haha. Makan lauk jak lah. Sayangnya semalam ikan merah ja yang ada. Tiada pilihan. Habis plak stok ikan restoran ni. Makan apa yang ada jer lah. Order ikan merah stim asam halia, sotong goreng tepung, sup isi ketam. Air kelapa pandan, jus epal & chinese tea. Boleh lah! Lepas makan bayar bil dalam RM75.20. Standart price kalau makan kat restoran ni begitulah. Jumpa lagi ya! Esok baru aku blog walking rumah you all. Bye..

17 comments:

  1. haa kalo fae makan kat mana2 restoran fae tetap cari ayam hehe seafood tak berapa fav.

    ReplyDelete
  2. mmg favorite seafood,lg2 steamboat..wah sedap ye

    ReplyDelete
  3. wah seronoklah cuti2 lagi,dapat makan bersama sekeluarga bestkan atie

    ReplyDelete
  4. bestnya dapat bersama2 & makan2 kan atie..jrg2 dpt jumpa en kuling tuh gunakan sebaiknya...

    ReplyDelete
  5. bestnya menu... terliur nengoknya

    ReplyDelete
  6. terliur! tapiii nasib baik weekend lps bru bedal ikan kerapu n sotong tepung... nyum2! hehe sesekali bedal seafood mmg nikmat. =)

    ReplyDelete
  7. bestnya..ikan steam halia..

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah...sedap tu...riadah bersama kelyarga ya kak...Pa'e buat apa tu..

    ReplyDelete
  9. sedapnyaa.. saye da la suka seafood2 ni. tergoda tgk =)

    ReplyDelete
  10. Makan besar ye atie..si pae sukalah babah dia balik bercuti kan..dpt makan luar bersama

    ReplyDelete
  11. kalau makan kat restoran seafood, memang wajar jangan ambil nasi. makan lauk jer...

    ReplyDelete
  12. Wa bahagianya.. lauk mcm tu kalau kat tpt kitorg mmg harga cecah ratus.

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum atiey...wah sedap2....berbaloi dengan harga

    ReplyDelete
  14. Nampak sedap semuanya... bila tuan rumah yang sesekali balik tu haruslah diikut seleranya kan atiey .. :)

    ReplyDelete
  15. Nasib baik dah tengahari, sekejap lagi boleh keluar lunch. Makanya tidaklah terliur tu berpanjangan. Saya suka makan seafood tapi masalahnya anak-anak dan suami tak suka. Kalau masuk restoran macam ni, memang saya seoranglah yang paling kenyang ^_^

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..