25 Oct 2012

:: SaLam Aidil Adha ::

AssALamuaLaikuM...

SemPena menyambut kedatangan Aidil Adha pada esok hari kami sekeluarga ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA pada semua teman2 blogger... Harap maaf andai ada entry2 yang menyinggung perasaan siapa2 ya... (adakah juga??) hehe...
Banyak lah lembu2  @ kambing2 yang akan dikorban kan sepanjang perayaan ini..
Bagi yang balik kampung malam ini...hati-hati di jalan raya... please...please drive safety ya!... ingat lah orang2 tersayang.... Biar lambat asal selamat :)
SeLamat hari Raya dari
abg Pa'e & keluarga
Abg Pa'e, Ibu & baba raya di Lahad Datu jer... sebab syarikat tempat Baba kerja ada buat ibadah Qurban.. kena lah tolong masak2 esok kalau tak pun tolong tengok2 jer... hehe :)

**Hayati lah erti pengorbanan yang sebenar**

WaSsALam ^_^   

(masihktopis)

7 comments:

  1. Selamat Hari Raya Aidiladha :)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum..
    Selamat Hari Raya Aidiladha.. :)
    salam kenal.. thankss singgah and follow..

    ReplyDelete
  3. hahaha CUTE!!!
    selamat hari raya aidil adha ;D

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum dear...
    thnks sudi snggah blog akak ya..akak fllw sini..
    salam aidiladha jugak dari akak....

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..