Tuesday, 6 August 2013

::Abg Pa'e tolong Ibu buat Kuih...

AssaLamualaikum
Semangat raya sudah mariii...
Saja nak tempek muka abg Pa'e yang dah boleh tolong Ibu buat kuih. Hehe! semangat dia tolong ibu buka kulit popia untuk buat batang buruk. Mula-mula aku perhati je, tengok dia boleh buat ke tidak. Bersungguh-sungguh dia menolong. Memang dah boleh harap budak tumpis ni. Alhamdulillah!
Ini lah hasil tangan, dibantu oleh abg Pa'e:)
Tengok lah muka yang serius tolong Ibu tu. Haha!
sampai habis tau kami buat berdua kuih batang buruk ni.
TQ abg Pa'e sebab tolong Ibu...

*N3 auto publish*
WasSaLam^_^

16 comments:

  1. rajin pae tlg mama dia buat kuih..nnti raya boleh la mntk duit raya lebih..hihi

    ReplyDelete
  2. Wahh bagusnye. Latih dari kecik sampai besar nanti
    Pun dia rajin membantu

    Selamat hari raya atie. Maaf ye kalau ada salah silap. Selamat balik kpg

    ReplyDelete
  3. Heee rajinnya abang pa'e...
    nanti jgn lupa mintak ibu duit raya tau.. hehe

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya atiey......maaf zahir batin jika ada tersalah tulis dan terbaca......Semoga selamat sampai ke kampung...

    ReplyDelete
  5. Bagusnya Pa'e... :D
    Wah btg buruk dr kulit popia ya.. Nnt Atie share resepi ya..

    ReplyDelete
  6. Wah abg pa'e dah boleh harap tolong ibu yer..bagusnya..
    selamat hari raya atie..maaf jika tersalah silap sepanjang bersahabat maya yer...

    ReplyDelete
  7. sayangggg...selamat hari raya..balik melaka tak tahun nie?

    ReplyDelete
  8. xpandai buat kuih btg buruk...

    ReplyDelete
  9. rajinnya pae tolong ibu buat kuih rayaaa...

    ReplyDelete
  10. dah ada yang membantu rasa lagi mudah je keja kan hihi

    ReplyDelete
  11. mula2 tolong buat ..
    bila siap .. tolong makan plak ..
    he.he..

    ReplyDelete
  12. Ooo kat sana batang buruk tu buat dpd kulit popia yeh Atie....

    ReplyDelete
  13. Rajinnya dia.. Ibu dia pun rajin :)

    ReplyDelete
  14. rajin Nye hero ibu..hehe..nanti senang lah ibu yer dah ada yg tolong =)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..