Wednesday, 21 August 2013

::Wordless Wednesday #33...

AssaLamualaikum
Less word! Masih kekeringan idea....Cuba teka siapa saya..hehe:)
Saya budak banyak cakap!
Happy Working.
WasSALam^_^

18 comments:

  1. salam rabu atie..
    pa`e nak jd superhero ke tu..hehe

    ReplyDelete
  2. Tau dah....budak tumpislah sapa lagi!

    ReplyDelete
  3. budak2 lelaki memang suka bendani...

    ReplyDelete
  4. dah jadi ultraman yer abg pa'e nie..heheh..nie kat melaka ker atie..

    ReplyDelete
  5. hahaha... comey lak pakai topeng gini.

    raksaksa mana? ultraman je ada ni.

    ReplyDelete
  6. hahaha...terkezuttt ada ultraman datangg

    ReplyDelete
  7. hehehe braya dgn gaya ultraman ker

    ReplyDelete
  8. Anak2 aku pun gila otromen ni atiey, tp terpaksa kawal dorg tengo benda ni, klu tak sorang jadi otromen sorang jadi raksasa....huhu

    ReplyDelete
  9. wahh naik belon tuuu makk.,ehHHee

    ReplyDelete
  10. ottomen mebius ke tu? hehehe.. mcm anak buah saya suka sgt otromen..

    lama tak datang sini.. selamat hari raya kak.. ;)

    ReplyDelete
  11. Alaaa.... auntie tengok mata pun tahu siapa ultramen tu. Budak bijak yg ligat kan...

    Raya-raya beli topeng utk Pa'e ye Atie:)

    ReplyDelete
  12. Sama lah dengan anak akak Atie... Ultraman ni memang lah dia minat dari baju hingga ke permainannya... yg terbaru berus gigi hehehe :D

    ReplyDelete
  13. Ultraman naik flight ya....hihihihihi....
    Selamat hari raya Atie.... :D

    ReplyDelete
  14. Huish takut nengoknye. Anak akk yg no 3 ni suka la..

    ReplyDelete
  15. kadang2 budak laki ni,
    minatnya kt superhero blh di bawa sampai ke dewasa

    ReplyDelete
  16. si Pa'e la..hehehe..jadi ultraman pula dia..:D

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..