2.8.13

::Projek Kad Raya 2013...

AssaLamualaikum
Sambungan entry WW. Inilah yang terhasil daripada gambar itu. Setiap tahun unit kami memang akan menghantar kad raya yang kami buat sendiri kepada unit lain. Selalunya sebelum buat kad raya, kami akan ambil gambar terlebih dahulu. Ala-ala model raya gitu! Punya semangat! Haha..
Kad Raya 2013
Kad raya 2012. Abaikan pic org belakang tu:)
Cantik tak? Hehe! Inilah hasil kad raya kami selama 2 tahun kebelakangan. Ambil masa juga nak buat tu. Dua minggu sebelum raya dah start print, gunting, reka dan sebagainya. Memang puas hati bila dapat bagi bagi kad raya hasil buatan sendiri kan? :)
WasSaLam^_^

26 comments:

  1. salam jumaat..
    cantik kad raya tu..ala2 3d lg..he3

    ReplyDelete
  2. cantik..
    boleh simpan wat kenangan ni..

    ReplyDelete
  3. wuaaaa!!kreatiff gilaa...cantik la...

    ReplyDelete
  4. cantik & kreatif sgt !

    ReplyDelete
  5. Salam Jumaat Atiey.. so lovely kad tu, kreatif ;)

    ReplyDelete
  6. cantik. kreatif sangat...

    ReplyDelete
  7. Salam jumaat..salam ramadhan...
    kreatif betul korang ye...hehehehe

    ReplyDelete
  8. wah.. cntik dan kreatif.. :)

    ReplyDelete
  9. wah gojesnyer buat sendiri tuu

    ReplyDelete
  10. Memang kreatif betul unit Atie ..... poskan satu untuk akak ;)

    ReplyDelete
  11. Cantiknya.....kreatif betul

    ReplyDelete
  12. Oh... ini hanya unit IT ye Atie
    Kreatiflah tapi sebab kakak pun suka - nampak cantik:)

    ReplyDelete
  13. wah cantik dan kreatifnya kad raya tuh tie..hantarlah1 kat fiji nie..hihihi

    ReplyDelete
  14. Satu penghasilan yang sangat menarik!

    ReplyDelete
  15. Sanagt kretif dan cantik ☺☺

    ReplyDelete
  16. kreatif! hehehe. kalo buat sendiri baru ada sentimental valuenye.

    ReplyDelete
  17. owh.. ini rupanya hasil daripada gambar hari tu. hehehe. terbaik.. kreatif sangat-sangat

    ReplyDelete
  18. Cantik n kreatif!tentu si penerima tu akan gembira n simpan kad yg cantik ni sebagai kenangan

    ReplyDelete
  19. cantik sungguh kad raya tu atie! kreatif org2 IT ni kan...hehe;)

    ReplyDelete
  20. cantik..kreatif pulak tu...=)

    #selamat hari raya ye kak Atie..^_^

    ReplyDelete
  21. amoi kreatifnya..tabik spring la!

    ReplyDelete
  22. Kreatif sangat. Cantik

    ReplyDelete
  23. Cantik tuuuuu ada muka kita yg penting ! Hehe

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..