Saturday, 24 August 2013

::Kad Raya Dari Teman Blogger...

AssaLamualaikum
Sabtu yang damai. Baru nak update cerita tentang Kad Raya. Hehe. Dah terlewat, tapi tetap nak abadikan dalam blog ini. Terima kasih pada yang memberi. Sangat teruja bila dapat kad raya, sebab memang dah lama sangat  tak menerima kad raya dari sesiapa. Maklum zaman sekarang orang lebih suka bagi ucapan raya melalui sms, media sosial dan sebagainya.
Zaman sudah maju. Semua menggunakan teknologi. Terima kasih pada pengirim kad raya ini. Sahabat blogger yang disayangi Mama3Hero (Yus) dan sis Ana. Moga persahabatan alam maya ini terus berkekalan hendaknya. Salam dari kejauhan, Negeri Di Bawah  Bayu.
*Kad raya ini baru semalam aku terima:)
WasSaLam^_^

16 comments:

  1. cantik kada rayanya..menggamit nostalgia orang kata.tanda ingatan dr sahabar blogger

    ReplyDelete
  2. Wah seronokkan tie dapat kad raya...bukan senang nak dapat dizaman skrang nie..simpan elok2 wat kenangan..:)

    ReplyDelete
  3. Bestnya.. Lma dh xde dpt kad raya...

    ReplyDelete
  4. dah lama xdapat kat raya...

    ReplyDelete
  5. simpan sebagai kenangan hehe. slmt hari raya kak.

    ReplyDelete
  6. seronok bah dpt kad raya..lama suda nda dpt kad raya..mcm betahun suda hehe

    ReplyDelete
  7. rasanya kena hidupkan semula amalan menghantar kad raya ni.

    ReplyDelete
  8. tahun ni sya dapat 3 kad raya hehe..rasa seronok pulak

    ReplyDelete
  9. salam lembaran & salam rindu Atie.....

    bestnya......dapat kad raya.....nak pula dari teman2 alam maya nie.....kepingin lah pula he heee......

    ReplyDelete
  10. bestnyer nila dapat kad raya kan..boleh simpan bt kenangan

    ReplyDelete
  11. Seronok dpt kad raya ni... akak pun dpt dua keping kad Atie ;)

    ReplyDelete
  12. salam atie ..
    boleh guna utk penyeri meja di pejabat tu..

    ReplyDelete
  13. teringat kalau dulu-dulu... salah satu agenda sebelum raya pergi cari ranting pokok untuk gantung kad2 raya.. tapi sekarang semua tu hanya tinggal kenangan....

    ReplyDelete
  14. waaa bestnya masih terima kad raya..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..