Friday, 3 June 2016

Jadual Berbuka Puasa Bagi Lahad Datu 2016

AssaLamualaikum.
Ramadhan makin menghampiri. Persiapkan diri mental & fizikal. Moga kita semua dapat mempertingkatkan amal ibadah di bulan mulia. Tadi dapat jadual ni, terus simpan.
Kami Imsak awal. Berbuka pun awal. Beza dekat satu jam juga kan dengan korang semua. Alhamdulillah! Moga kita semua dapat menjalaninya dengan baik. Amin, amin.
*Kami gerak balik ke Tawau petang ini. Doakan perjalanan kami.
Jumpa lagi...

15 comments:

  1. Selamat berpuasa atie...
    Johor negeri ke3 selepas sabah sarawak imsak dan buka awal

    ReplyDelete
  2. Selamat berpuasa atiey .. tinggal 3 hari lagi ba kan 😊

    ReplyDelete
  3. Moga selamat pulang.. senang ada jadual di sini, baru ambik tadi belum gantung lagi.. clik sini pun senang, thanks dear :)

    ReplyDelete
  4. Bestnya berbuka awal! Yang berpuasa awal tu tak mahulah cakap apakan ^_^

    Semoga lancar perjalanan pulang ke Tawau ya, Atie.

    Selamat menyambut Ramadhan!

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Atie...selamat menyambut ramadhan ye

    ReplyDelete
  6. Selamat Menyambut Ramadhan Atie sekeluarga.. Moga ramadhan ini akan memberi lebih erti buat Atiey sekeluarga.. Insya Allah

    ReplyDelete
  7. Bestnya dok Tawau.. bole bukak posa awal.. kikiki.. :)

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum atiey.. selamat berpuasa

    ReplyDelete
  9. tadi singgah masjid, ibu_suri kata kenapa tak ambil jadual berbuka?

    saya kata, tak perlulah. tahun lepas pun kita berbuka dan bersahur dengan azan dan jam...

    ReplyDelete
  10. kat brunei pula waktu berbuka untuk sebulan berpuasa is around 6:30'ish...

    ReplyDelete
  11. salam hujung minggu atie ..
    selamat menyambut ketibaan ramadan dan selamat menjakankan ibdat puasa ..

    ReplyDelete
  12. Selamat berpuasa & semoga lancar perjalanan ke destinasi..

    rindu nak pose kat Sarawak tiba2..huhu

    ReplyDelete
  13. selamat berpuasa atie. semoga lancar

    ReplyDelete
  14. Selamat berpuasa, Atie.. :-)

    ReplyDelete
  15. salam kenal dan salam Ramadan...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..