Thursday, 2 June 2016

Tanda-Tanda Stress

AssaLamualaikum.
Sekadar berkongsi info. Sekiranya kita ada tanda-tanda seperti dibawah, baiklah kita ambil tindakan apa-apa yang patut. Mudahan tidak berterusan:
Moga memberi manfaat. Rasanya setiap orang pernah rasa stress. Hidup dizaman penuh cabaran ini, pasti mengundang stress. Cuma janganlah berlebihan ya! Cara mengatasinya pun terpulang pada diri masing-masing. Lakukan sesuatu yang buat kita gembira. Adakah kamu stress?? bolehlah semak diri.
Jumpa lagi.

11 comments:

  1. Hidup tanpa stress n bole tido lena ni sebenarnya mmg satu nikmat yang kita x sedar ;)

    ReplyDelete
  2. Salam atie.. tq share info ni..
    Semua org pernah stresskan.. yg penting cara kita handle stress tu..

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum kak..rasanya semua kita terdedah dengan stress cuma bergantung pada individu bagaimana mengatasinya agar tidak berlarutan...

    ReplyDelete
  4. stress....bila letrik tiba2 mati..panas...

    ReplyDelete
  5. no 2 & 11 tu mudah terjadi pada sapa2 pun..klu tak terkawal bahaya..

    ReplyDelete
  6. Pelupa tu.. stress juga ye..
    πŸ˜†πŸ˜†

    ReplyDelete
  7. ada tp cara kt tangani tu kan..slm jumaat sis..slmt puasa

    ReplyDelete
  8. Zaman penuh cabaran sekarang ni meamng tak boleh lafi dr stress..pepandai la sendiri cari jalan keluar utk atasi stress kan

    ReplyDelete
  9. Saya sekarang ni selalu sangat lupa tau. Ingatkan tanda-tanda dah tua. Rupa-rupanya kalau stress pun boleh jadi macam ni ya!

    ReplyDelete
  10. ada jugalah tanda2 tu pada akak, memang stress lah kadang2 tu hehehe

    ReplyDelete
  11. selalu gak sis pelupa ... heheheee

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..