Wednesday, 9 July 2014

Bumi Palestin - Oh GAZA! :(

AssaLamualaikum
Rasa terpanggil untuk menulis entry ini. Sedih mengenangkan Bumi Palestin. 
Gaza bermandi peluru dan darah lagi. Ya Allah! moga rakyat Gaza dilindungi. 
Moga umat Islam disana mendapat kemenangan dalam mempertahankan bumi Palestin. 
Moga Zionis Yahudi dapat dihancurkan!!
Biarlah gambar berbicara :(
Mengalir air mata mengenangkan nasib anak-anak di bumi Palestin. 
Wall Facebook ku dipenuhi dengan suasana di Gaza. Nak lihat pun tak sanggup. Sedih teramat mengenang saudara-saudara kita di sana. Titipkan lah DOA buat mereka. Moga Allah mendengar doa kita dibulan yang penuh keberkatan ini. Amin! 

Sebarang sumbangan untuk Rakyat Palestin boleh disalurkan kepada:
Akaun bank atas nama Aman Palestin Berhad

Bank Islam :12029010047880
Maybank :562263010787
CIMB : 8600460353
Bank Muamalat :12070005133717
RHB Bank :21245760004907
Bank Rakyat : 220806195922

Sumbangan kita yang sedikit pasti akan bermakna buat semua saudara kita di Palestin.
WasSALam

24 comments:

  1. sayu hati kalo tengok berita..kejam sungguh

    ReplyDelete
  2. Betul kita tak mampu mengangkat tangan dgn senjata tapi kita boleh angkat tangan menadah doa
    Moga sumbangan kita semua walau tak banyak sampai kepada sasaran..

    ReplyDelete
  3. sama2 kita berdoa utk keamanan disana..aamiin

    ReplyDelete
  4. sama2 kita berdoa yang terbaik utk mereka...bantu mana yang kita termampu..

    ReplyDelete
  5. rasa ada doa lembut hati musuh tak jadi berperang..pernah share di fb kena cari..sama kita doakan..

    ReplyDelete
  6. menitis air mata tgk gmb2 dan video2 dorg.. Ya Allah..semoga saudara kita di sana dilindungi.. #Pray4Gaza

    ReplyDelete
  7. Dunia terus menerus buat2 pekak... :'(

    ReplyDelete
  8. Tak tau nak kata apa lagi Atie.. doa dan wang ringgit saja yg dapat kita bantu kat mereka ni ;~(

    ReplyDelete
  9. salam singgah. hanya pada Allah kita sembah dan hanya pada Allah kita memohon pertolongan :(

    ReplyDelete
  10. sedihhh...hanya doa dan pertolongan yg x seberapa ni lah saja yg mampu kita kirimkan untuk mereka...semoga mereka terus tabah

    ReplyDelete
  11. sambil menabung tuk atie.. :)

    ReplyDelete
  12. #Pray4Gaza.. ini saja yang dapat ku titipkan..semuga mereka perolihi kemenangan..

    ReplyDelete
  13. Waktu berbuka tadi, tak lalu nak makan..teringat orang Palestine..dengan apa mereka berbuka..Allah..

    ReplyDelete
  14. semoga Allah melindungi mereka ...

    ReplyDelete
  15. SEBENARNYA KITA TIDAK PERNAH MERASA SEHINGGALAH KITA SENDIRI YANG MENGALAMINYA..

    ReplyDelete
  16. moga Allah pelihara umat Islam di sana...

    ReplyDelete
  17. sedihhh.. dah la bulan Ramadhan.. sama2 membantu & berdoa.. semoga mereka dilindungi..

    ReplyDelete
  18. sedey kan dh la bulan ramadhan
    sama sm kita doakan

    ReplyDelete
  19. Betullah Atie....kesian dan simpati....moga mereka dilindungi

    ReplyDelete
  20. yahudi nie selalu buat hal bila bulan puasa..dorang ingat kita islam nie lemah kot..apapun doa orng2 islam bersaudara tidak pernah putus buat mrk yg teraniaya..

    ReplyDelete
  21. geram kan tengok rejim yahudi ni. sama sama kita doakan yer.

    ReplyDelete
  22. senjata kita yang jauh ni doa kan kak. moga Allah beri kemenangan dan kekuatan untuk mereka. amin

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..