Friday, 18 July 2014

TQ Kak Yatie!

AssaLamualaikum
Hadiah yang di nanti telah pun tiba. Alhamdulillah rezeki dari teman blogger. Kak Yatie dari blog Cahaya Hidupku. Kak Yatie yang pandai masak dan punya dua puteri dan seorang putera yang rajin menolong. Terima kasih Kak, sampai dua kali kena pos hadiah ni. 
Menyusahkan akak jak. Pertama kali pos, tak sampai plak. 
Kedua kali ni, syukur selamat sampai ditangan ku semalam. 
Siap pakej dapat Kad Raya sekali. Kad Raya pertama tahun ini. Hehe! Suka sangat. Moga Kak Yatie dimurahkan rezeki selalu bersama keluarga tersayang.
 Salam Ukhuwah jauh dari Bumi Sabah.
WasSaLam^_^

13 comments:

  1. Bestnya. Dah la dapat kad raya. Dapat hadiah lagi.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. dah sampai ye Atie.. terimalah hadiah tak seberapa dari akak tu.. semoga ukhuwah kita berpanjangan :)

    ReplyDelete
  3. Wah Atie.....glemer mcm retis...retis pun tak terima kad raya lagi tau sekarang ni hehe...

    ReplyDelete
  4. rezeki ramadan tu ..
    cantik jam tu ..
    boleh jadikan loket ..
    he...he..

    ReplyDelete
  5. best nyer dapat kad raya...
    saya baru dapat satu, Aisyah yg buatkan... Jadi lah buat ubat :)

    ReplyDelete
  6. waaa.
    best pulak tgk dpt hadiah nie.
    shark tumpang gumbira sekali.
    mnarik jam tu.

    ReplyDelete
  7. Cantik hadiah tu...Tahniah Atiey.. ^_^

    ReplyDelete
  8. tahun ni tak sempat berkad raya huuu

    ReplyDelete
  9. wahhh..bestnye dapat hadiah eh..siap kad raya lagi tu..hehe..ila tahun nie..xdapat satu pun kad raya..main kad raya kut telepon jer..hehe

    ReplyDelete
  10. tahniah ... semoga ukhwah terjalin lebih erat .

    ReplyDelete
  11. Bestnya dapat kad raya... ada hadiah lagi tu... Nurul pun baru dapat satu kad raya... rasa cam dah lama sangat x pernah dapat kad raya... :)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..