Saturday, 19 July 2014

Idea - Bilik Tidur 3

AssaLamualaikum
Salam ke-21 Ramadhan. Tengah buat apa tu? Ker sibuk deko-deko rumah atau pun dah sibuk berkemas sana sini. Memang letih lah sikit kan. Apa nak buat, raya setahun sekali kenalah kemas ataupun hias rumah. Ya tak? Terjumpa gambar bilik tidur ni di FB. Tempek kat sini buat tatapan. Kot-kot boleh dibuat rujukan. Hehe! Memang mendamaikan. Suka.
Cantik kan. Simple dan mendamaikan.
Selamat berkemas dihujung minggu. Selamat menghabiskan masa bersama keluarga tersayang. 
Ada yang sambung shopping hari ini??
WasSaLam^_^

14 comments:

  1. Selamat berpuasa Atie..tahun ni rasa takdan nak buat itu ini..kejap mengemas..kejap nak buat kuih..mengemas pun tak abis2..huhu..memang cantik deco bilik tu..:)

    ReplyDelete
  2. Tengok gambar deco-deco suka Atie tapi nak aplikasi kat rumah sendiri macam susah pulak.
    Cantik cara dia buat tapi kalau kita almari baju , meja tulis semua masuk dlm bilik. Ini style hotel bolehlah kalau rumah ada banyak bilik..

    ReplyDelete
  3. Suka gamba yg kt dinding tu!!

    ReplyDelete
  4. kalau dpt ni mmg x kuar blik dh kak.
    heheh

    shark follower baru disni :)

    ReplyDelete
  5. Cantiknya warna biru tu.....tapi selagi ada anak.kecik selagitulah bilik tsk boleh kemas dan bersih mcm tu...

    ReplyDelete
  6. bestnya kalau ada bilik macam ni. simple.

    ReplyDelete
  7. cantiknya bilik tudir idaman atie tuh..nyaman gitu...kemas umah belum mula pun lagi..asyik dok sepahkan umah jer ngan anak2..sibuk buat sekut raya kan..

    ReplyDelete
  8. cantiknye bilik tidur..memang lenalah sepanjang hari..hehe...

    ReplyDelete
  9. sejukkkk sangat mata memandang kak ;)

    ReplyDelete
  10. menarik bilik tidur tu Atie. Biru yg menyejukkan mata dan mendamaikan jiwa...

    ReplyDelete
  11. sis lately suka dgn biru dan hijau . warna2 yg mendamaikan bila umur dah meningkat nih ...

    ReplyDelete
  12. memang simple je...tp deko2 ni kalau tak byk brng barulah nampak cantik...rumah kami...ermmm...brg2 mcm2 penuh satu rumah..camne tu...huhuhu

    ReplyDelete
  13. memang mendamaikan...tenang je rasa... :)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..