Monday, 18 August 2014

Bila Aircond Terlampau Sejuk= Sakit Kepala

AssaLamualaikum
Petang baru nak update. Seharian menahan sakit kepala di office ni. Tak pasti sebab apa? mungkin kah sebab aircond kami terlalu sejuk hari ini. Otak pun blur. Tak dapat berfikir dengan baik. Haha! Tensen kekadang, sampai ke tulang-tulang  rasa sejuk. Uwaaaa. Ok lah, jumpa lagi.
WasSaLam^_^

19 comments:

  1. hahaha...sampai otak pon beku ek..

    ReplyDelete
  2. Mungkin.. Sbb bdn kita tak mmpu nk thn sejuk yg lebih dr biasa..

    ReplyDelete
  3. kat opis ni kami mmg menggigil2 he3

    ReplyDelete
  4. bila sejuk mata pun jadi mengantuk..

    ReplyDelete
  5. take care atie... kena byk rehat tu...

    ReplyDelete
  6. Alat Menambah Ketingggian
    yang berkesan. 3cm-9cm dalam hanya 90 hari. Jaminan Wang Dikembalikan. Hanya di
    TambahKetinggian.com.
    Penghantaran PERCUMA ke seluruh Malaysia. Beli yang original dengan
    TambahKetinggian.com

    ReplyDelete
  7. Masuk angin sebab ekon sejuk sangat..kena pakai stoking kaki dan stoking jari2 tu

    ReplyDelete
  8. Bakai baju sejuk... Takpun kecilkan aircond tu..

    ReplyDelete
  9. bertambah sakit kepala bila baru balik dari tgh hari di luar yg panas terik.huhuhu

    ReplyDelete
  10. ekon memang tak elok untuk tubuh badan, tambah lagi kat malaysia ekon semaksima mungkin dorang pasang. u take care yer.

    ReplyDelete
  11. samalah kira kalau ekon sejuk mesti jadi sakit kepala. sebab menahan sejuk tu

    ReplyDelete
  12. niesa sll mcm tu kak..mmg xfocus buat kerja..tu yg hari2 gaduh ngan manager pasal aircond..sejukk sgt mmg beku otak!hukhuk

    ReplyDelete
  13. Memang Atie.....kadang tu kalau sejuk sangat pun boleh sakit kepala.....tulang pun boleh bisa tu...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..