Friday, 22 August 2014

Kepulangan Yang Di Nanti #MH17

AssaLamualaikum
Tiada kata yang dapat diucapkan. Turut bersedih. 
Semoga semua ahli keluarga mangsa tabah dan redha.
Seluruh negara turut bersedih:(
Walaupun tak mengenali semua mangsa, turut merasai kesedihan mereka. 
Moga dipermudahkan urusan pengebumian. Al-Fatihah!
WaSsaLam^_^

13 comments:

  1. sedih :( انا لله وانا اليه راجعون

    ReplyDelete
  2. hanya mampu tengok live streaming di pc, inshaAllah mendoakan isitiadat berjalan dengan lancar. amin

    ReplyDelete
  3. Kakak sejak dari tadi menonton tv di pejabat kakak ni Atie
    Masa baca fatehah beramai tadi pun kakak ikut sama...

    ReplyDelete
  4. Moga keluarga mangsa kuat dan tabah hendakNYA.

    ReplyDelete
  5. Akak dari pagi tengok live streaming kat internet...

    ReplyDelete
  6. sebak n sedih ni, Atie.. ada 2 jenazah yang tiba kat aport Kch hari ni :(

    ReplyDelete
  7. sebak je sepanjang hari ni...

    ReplyDelete
  8. malaysia berkabung..sedih sgt..smga mereka tenang dsna...

    ReplyDelete
  9. alfatihah...dan salam takziah...sedihhh

    ReplyDelete
  10. sebak sangat masa tengok tu ;((((

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..