Monday, 10 March 2014

Budak Tumpis & MakCu nya..

AssaLamualaikum
Cerita budak tumpis dan adik bongsu ku yang dipanggil MakCu. Pa'e dan adik aku ni kira rapat juga sebab dah jadi kawan baik dia bila berjumpa. Kira kawan bergaduh dan kawan dibawa bermain. Sebab MakCu dia suka melayan karenah Pa'e. Kalau balik Tawau, memang adik-adik lah yang melayan dia. 
Tengoklah gaya mereka.Haha!
Menurut sahaja kalau MakCu suruh Selfie:)
Layanlah gambar-gambar Budak Tumpis dan MakCu nya yang suka berselfie. Macam-macam gaya depa ni. Sebenarnya MakCu Pa'e ni dok tunggu keputusan STPM nya. Tu yang datang sini tolong jenguk-jengukkan Pa'e dirumah (walaupun ada pengasuh sedia ada)
Tak lah risau sangat bila tinggalkan budak tumpis tu. Suka dia ada MakCu. Tapi semalam MakCu dah balik ke Tawau. Sebab ada urusan. Tinggal lah Budak Tumpis dengan pengasuh lagi.
Nanti MakCu datang lagi ya Pa'e.
WasSaLam

23 comments:

  1. comel je makcu nya..

    kecil molek orangnya

    ReplyDelete
  2. Alahaii..comelnya dua-dua ni..serasi bersama kan..selalunya kalau anak bongsu memang suka layan budak2..hehe

    ReplyDelete
  3. oh dua2 suka selfie yer..kenapa tak ajak ibu sekali berselfie :D
    semoga penantian keputusan STPM makcu pa'e cermelang hendaknya :)

    comey la mak cu pa'e ni..kecil molek jer orangnyer...

    ReplyDelete
  4. comelnyer makCu...
    ank saya dengan acunya pun sama...beza 6 bulan jer hehe

    ReplyDelete
  5. gaduh kawan gaduh kawan.. hahahaha..sama la mcm Aleesya ngan Mak cu nyer... si Aleesya tu siap wresling kan mak su nye agi tau...

    ReplyDelete
  6. SAYA PON BIASA BER'SELFIE' DENGAN ANAK-ANAK.. TAPI SAYA TAK UPLOAD KAT FB ATAU BLOG.. :)

    ReplyDelete
  7. syok la pae ada kawan baik.mak sedara sndiri pulak tu.. hihi.

    goo luck for makcu.smga dpt keputusan cemerlang nanti.aamiin

    ReplyDelete
  8. bebudak klu ada yg rajin melayan , memanglah menjadi jer dia ...

    ReplyDelete
  9. Lain muka adik Atie dengan Atie yeh....Haruslah Pa'e suka sebab tk yah gi rumah pengasuh...kan tumpis.....

    ReplyDelete
  10. lor tak sgka makcu tgh tunggu stpm..nmpk muda betul..macam form2 3 je.kecik molek orgnya..pae n makcu dua2 pun comel

    ReplyDelete
  11. Manja Pa'e ngan makcu dia..comel bah makcu Pa'e...kecik molek orangnya.. ^^

    ReplyDelete
  12. hai makcu, hai pa'e comeyy.. slamat berjaya lah makcu, sama umr dengan adk sy.. tggu result stp jgak.. hee

    ReplyDelete
  13. Hehe..suka sgt la tu ada peneman baru :-)
    Muka seiras depa dua ..

    ReplyDelete
  14. akak juga kalau ada adik beradik yang jaga lebih rasa elamat.. anak2pun suka kan...

    ReplyDelete
  15. alala...tomey je mereka berdua...dh mcm adik beradik je..haha

    ReplyDelete
  16. alahai keciknya makcu.. ingtkan baru form 1 ke form tu.. hehe..

    ReplyDelete
  17. Comeynya Makcu Pa'e... kecik molek orangnya... ^__^

    ReplyDelete
  18. kecik nya mkcu c pa'e...mcm bukan tingkatan 5...
    manja nya c pa'e dgn mak cu nya...

    ReplyDelete
  19. dua2 comel...:)....biasanya kalau makcu mesti rapat ngan anak2 buah...cam noe la...hehehe....

    ReplyDelete
  20. Bertuah pa'e anak sedara tunggal kan...Nampak serasi pa'e ngan makcunya..tringat plak zaman ms blom kawen, rajin dok manjakan anak sedara cam maksu ngan pa'e nie lah..heheh..

    ReplyDelete
  21. sonok lah pa'e makcu dia jaga tue. nasib x nanges bila makcu dah balik tawau ihihi

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..