Thursday, 13 March 2014

Si Tumpis Oren..

AssaLamualaikum
Suka sangat pakaikan budak tumpis dengan warna oren. Nampak hensem anakku itu bila berbaju oren. Haha! jangan muntah OK. Kihkih. Kalau bukan Ibu dia ni puji, siapa lagi nak puji kan? Alah! anak-anak korang semua pun hensem-hensem bah! Yang ada anak perempuan pun comel-comel dan cute. Yang masih bayi pula semua bam-bam dan geram je nengok nya. Kalau dekat dah lama ku cubit-cubit. Haha!
Baju from Temerloh. Pakcik dia belikan. 
Suka sangat dia pakai, walaupun dia bukan orang Temerloh:)
Selfie versi Oren:)
Ibu pun enteprem dengan budak oren!:)

Seminggu dua ni makin bertambah manjanya. Makin aktif ajak baba bertumbuk. Haha! sabor je lah. Aku tak masuk campur dalam aktivit-aktiviti wrestling ni. Sakit oo kalau kena tulang-temulang dia ni. Mau terjerit dibuatnya. Babah bolehlah dah tulang besor. Haha!
*Paling sayu: bila tiap pagi tak bagi aku pergi kerja:(
WasSaLam

31 comments:

  1. Dah trend skrg Atie... berselfie gitew...
    Oren yg terang buat kehenseman si tumpis tu terserlah ;)

    ReplyDelete
  2. abg pae dh semakin hensemmmm..bia dia blaja wrestling dgn babahnya nnti besa boleh jd bodyguard ibu pg pasar..hehe

    ReplyDelete
  3. memang ensem bah abg Pa'e..lagi2 pakai warna yg menyerlah...terserlah kecomelannya.. ^^

    ReplyDelete
  4. As-salam Pae...
    makin ensem pakai baju oreng..

    ReplyDelete
  5. Salam khamis Atie...
    betul tu, encem pa'e bila pakai baju oren tu... ^__^

    ReplyDelete
  6. semua kanak-kanak di dunia ni ensem..comel, cute dll..sbb mrk kan ahli syurga..

    dan bagi ibubapa, ank2 mrk ttp y tercomel/terhensem dimata mereka kan..

    dpt merasa baju dari daerah ikan patin sedp tu

    ReplyDelete
  7. hahhahaa...makin aktif sudah c pa'e..kalau ada adik nya habis lah..mcm cik dengan abang cik..masa kecik2 cik selalu di buli oleh abang cik...kadang2 tu d tumbuk cik kalau ndak dengar cakap...

    ReplyDelete
  8. Manja.sungguh dia... Ceria berbaju oren...:-)

    ReplyDelete
  9. baju oren menyerlah kan..
    irfan pun ada bj oren..nmpk encem..hehe..

    suka wrestling ngn bapa dia ye
    sm la ngan irfan ha..

    ReplyDelete
  10. encem bang pa'e pakai baju oren nie..sesuai ngan dia..:)
    ibu boleh main njet njet semutlah ngan bang pa'e ..hehhe

    ReplyDelete
  11. nape ek pnaggil tumpis? cer cite skt kt akak yg baru berkenalan nih... bg akak bdk2 mmg lawo pakai color yg menyerlah gitu, akak pun suke pakaikan aiyan baju warna oren.... ceria gitu jd nyer

    ReplyDelete
  12. hai abang ensem hihihihi

    ank laki kan kak, walaupun masih kecik tp sakit sgt. sbb tulang laki nie lagi keras dari perempuan gamaknya kan

    ReplyDelete
  13. warna oren ceria.. buat hati rasa hepi jer...

    ReplyDelete
  14. yeorla atie oii dah memang kaler oren berkaitan dengan ceria..so, nampaklah si tumpis ni betambah ceria dan hensem tu opkos la ibu kan pa'e :)

    ReplyDelete
  15. wah...Mr. Oren ni encem la.. "Temerloh and the gang la"..

    ReplyDelete
  16. Budak pakai baju warna-warna cerah cantik Atie..
    Selagi tak ada adik semakin manjalah Pa'e...

    ReplyDelete
  17. nampak menyerlah la pulak dgn warna oren .

    ReplyDelete
  18. oren.. kaler Felda.. suke3.. heheh.. mmg smart abg pa'e kai bj oren :)

    ReplyDelete
  19. APAKAH ITU MAKSUDNYA TUMPIS?

    ReplyDelete
  20. Alahaii...emmang ensem pon Pa'e ni..geram..nanti bila dah ada adik,dia lebih berdikari Atie..so mungkin sekarang ni dia terlebih manja sebab rasa kesunyian kot..

    ReplyDelete
  21. tumpis boleh geng ngan dik niq..sama2 minat oren..

    ReplyDelete
  22. ensem boiii da besar. Nampak sgt da lama sgt tak blog walking kat sini. ape pun I'm back. in shaa Allah nak make sure rajin taip entri

    ReplyDelete
  23. suka oren ya? hensem boy ni..suka tengok dia senyum

    ReplyDelete
  24. anak lelaki...bes apa bertumbuk...hehehe

    ReplyDelete
  25. anak2 saya pun byk baju warna oren...babah dia pun..huhu...mama je tak suka pakai warna terang2

    ReplyDelete
  26. Warna oren ni buat org yg memakainya jadi aktif tau Atie....orang cakapppp hehe...yelah si tumpis nampak menyerlah kehensemannya dengan baju oren..
    .

    ReplyDelete
  27. pae pakai baju kaler ape pun tetap hensem bah kak.. hehe..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..