Friday, 14 March 2014

Renungan Jumaat 41

AssaLamualaikum
Sekadar renungan kita bersama. Sama-sama saling menegur bila salah. 
Jangan dibiarkan terus hanyut.
Kekadang aku alpa! maka peringatkan lah aku.
Selamat bekerja!
#Pray For MH370. Ya ALLAH! 
KAU temukan lah MH370 di hari Jumaat yang penuh berkat ini. Amin!
WasSaLam

27 comments:

  1. Allahuahkbar....

    #DOABUATMH370 :(

    ReplyDelete
  2. sentiasa menerima setiap teguran yg membina...
    selamat berkerja atie..

    ReplyDelete
  3. syukur pada Allah yang telah memberikan kesihatan yang baik hari ini ...

    ReplyDelete
  4. Salam Jumaat, Atie... skrg ni sentiasa menanti perkembangan berita MH370... Mengharap segala misteri kehilangan segera terungkai...
    Selamat bekerja, Atie...

    ReplyDelete
  5. semoga Allah beri petunjuk atas kehilangan MH370... amin...

    ReplyDelete
  6. masih takde berita pon..
    apelah nasib dorang sekarang ni..

    ReplyDelete
  7. Amal makruf nahi munkar.. bersamalah kita saling membaiki sesama kita Atie..

    #DOA UTK MH370#

    ReplyDelete
  8. Salam Jumaat..semoga mereka semua selamat..aminn

    ReplyDelete
  9. Kerana sebagai manusia biasa kita tak maksum...
    Kena saling ingat-mengingati dan nasihat-menasihati..

    ReplyDelete
  10. Saling ingat-mengingati dan nasihat-menasihati...
    Salam jumaat kak atie...

    ReplyDelete
  11. Semoga Allah menemukan kita dengan MH370..Amin!Allah knows the best for us..

    ReplyDelete
  12. begitulah yang kita harapkan..harap dak nya tetemu pesawat hari tok..

    ReplyDelete
  13. yang buruk kita jadikan sempadan agar ianya tak berulang lagi.

    ReplyDelete
  14. salam jumaat
    ptg br dpt BW..
    kalau ada salah tlg tunjukkan..hehe

    ReplyDelete
  15. Mekasih atas renungan dan peringatan atie.

    ReplyDelete
  16. insyaAllah...moga dapatla petunjuk..

    ReplyDelete
  17. amiin. semoga Allah beri petunjuk pd kita smua <3

    ReplyDelete
  18. Hendaklah saling ingat mengingati & menegur bila ada kesilapan...

    #keep praying for MH370.

    ReplyDelete
  19. Betul tu Atie....manusia ni mudah lupa tambah lagi melayu hehe....semoga saling tegur menegur nasihat menasihati menjadi budaya kita

    ReplyDelete
  20. saling mengingati sesama manusia..

    masih mengharapkan berita gembira dr MH307..

    ReplyDelete
  21. betul tu Atie… manusia mudah lupa, kena selalu ingat memperingati :)

    ReplyDelete
  22. Allah huakbar... tu lan kita ni manusia biasa yg baharu sifatnya... betulkanlah mana yang salah tu..

    ReplyDelete
  23. amin amin

    klu kira ada salah pun akak nasihatkan tau

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..