Tuesday, 25 March 2014

Sedih Menyelubungi #MH370

AssaLamualaikum
Aku dah balik. Dah start kerja semalam. Tapi belum ada mood. Hari ini plak dikejutkan dengan berita MH370. Ya Allah! sedih sampai menitiskan air mata. Tabahkan hati ahli keluarga penumpang dan anak kapal MH370. Berikan mereka kekuatan ya Allah!
Jauh disudut hati masih mengharap keajaiban, ada penumpang dan anak kapal yang terselamat. ALLAH MAHA Berkuasa. Tiada yang mustahil. Salam Takziah. Al-Fatihah! 
WasSaLam :(

32 comments:

  1. Tumpah juga airmataku. Al-fatihah & RIP.

    ReplyDelete
  2. semoga yg Islam syahid...

    ReplyDelete
  3. Salam Atie..

    Takziah buat keluarga MH370... semoga tabah dgn perkhabaran ini..
    Alfatihah buat yg muslim..

    p/s Atie email pada akak Nama, Alamat dan No telefon , email add cahaya2569@gmail.com
    Nak tahu apa hadiahnya pergi ke entri akak pengumuman tu ye :)

    ReplyDelete
  4. Morning, Atie...
    Waa, lama betul Atie bercuti... Malam tadi kita dikejutkan dengan berita MH370 yang berakhir di Lautan Hindi... Time PM umumkan tu, tetiba rasa sedihnya... Salam takziah buat semua ahli keluarga penumpang... Al-fatihah...

    ReplyDelete
  5. ya atie..kak anim pun duduk depan tv saja ni mendengar laporan khas tragedi mh370 terkini

    ReplyDelete
  6. ...masih positif mengharapkan ada yg masih hidup. tiada yang mustahil. andai ada yang masih hidup, akn terhapuslah semua spekulasi melampau yg menjadi fitnah...salam takziah..sedih..alfatihah kepd yg muslim

    ReplyDelete
  7. mmg sedih kak..bila dnga dorg baca alfatihah kat tv pn dh menitis air mata..semoga keluarga mangsa tabah menghadapi semua ni..alfatihah.. :'(

    ReplyDelete
  8. kesedihan ni terubat la sikit bila memikirkan kematian org islam di dalam pesawat tu tergolong dalam golongan syahid.

    ReplyDelete
  9. Seluruh dunia menangisi tragedi MH370...

    ReplyDelete
  10. pasrah..
    alfatihah utk mgsa yg beragama islam..

    ReplyDelete
  11. Takziah kepada keluarga mangsa..Allahuakbar

    ReplyDelete
  12. Betul Atie.. apa pun kita tak tahu sebenarnya.
    Hanya Allah jua yg tahu..

    ReplyDelete
  13. TAKZIAH BUAT SELURUH AHLI KELUARGA MEREKA.. NAMUN IA HANYA SATU ANALISIS, BELUM TERDAPAT MANA-MANA BUKTI TERJUMPANYA SERPIHAN KAPAL TERBANG,,

    ReplyDelete
  14. Salam atie..selamat kembali..
    Berat mata memandang berat lagi bahu memikul..kita yg tidak terlibat pun merasa sangatlah sedih..perasaan ahli keluarga tentulah berganda2 lagi...

    ReplyDelete
  15. takziah untuk merekakan kita yang tiada saudara marapun terasa sedihnyer ... bayangkan kalau kit aberada di tempat mereka...

    ReplyDelete
  16. takziah untuk keluarga mangsa..smga mereka semua tabah hadapi dugaan yg maha hebat ni

    ReplyDelete
  17. seluruh dunia terkedu..apatah lagi kita rakyat malaysia yg mengikuti kes ni lbh dari 2 minggu...

    ReplyDelete
  18. mendoakan moga ada keajaiban pada MH370, kuasa Allah menandingi segalanya. bersabar dan bertabahlah pada keluarga mangsa yang terlibat. Allah lebih tahu. Al Fatihah

    ReplyDelete
  19. SB masih mengharapkan berita tu tak benar..

    ReplyDelete
  20. seluruh dunia mengambil tahun, malah turut bersedih... akak takmo ikut segala spekulasi yg ada, kerana ketentuan Illahi itu pasti

    ReplyDelete
  21. Salam takziah buat keluarga dan alfatihah buat penumpang MH370 yg beragama Islam...
    Betul tu Atie....manalah tau ada keajaibankan...
    Bila nak up entri holiday hari tu? hehe

    ReplyDelete
  22. Slamat kembali atie,
    Takziah untuk keluarga mangsa. Moga Allah bg depa kekuatan dlm menempoh saat yg pilu ni

    ReplyDelete
  23. sama la kita mendoakan moga ada keajaiban..

    ReplyDelete
  24. Moga keluarga mangsa kuat dan tabah dalam mengharungi dugaan dariNYA.

    ReplyDelete
  25. semoga masih ada keajaiban ... berdoalah selagi boleh .

    ReplyDelete
  26. sedih & sebak, slm takziah & alfatihah

    ReplyDelete
  27. semoga keluarga mangsa yang terlibat tabah dengan berita sedih ne :(

    ReplyDelete
  28. ramai yg masih berharap keajaiban atiey..apa yg berlaku byk yg belum terungkai..

    ReplyDelete
  29. masih ramai yg mengharapkan keajaiban

    ReplyDelete
  30. moga pengakhirannya baik2 je.. terus berdoa..

    ReplyDelete
  31. smga ada yg lebih baik
    hnya Allah yang maha mengetahui seglanya.
    padaNya la kita memohon

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..