Saturday, 1 March 2014

Keyword Pilihan #10

AssaLamualaikum
Macam-macam ada. Inilah yang dicari di blog picisan ini. Moga memberi manfaat:
Keyword pertama tu agak menakutkan. Harapnya tiadalah yang memukul anak atau memarahi setiap hari ya. Kesian, anak umur 3 tahun mana tahu apa. Kesan pada anak juga adalah tak bagus. 
Ada buat N3 tentang ini. Moga menjadi pengajaran. Salam Hujung Minggu semua. 
WasSaLam^_^

22 comments:

  1. Ya, kata kunci pertama tu nampak menakutkan. Harap-harap tak ada berlakulah.

    ReplyDelete
  2. Salam sabtu atiey...semoga jadi pengajaran untuk kita...

    ReplyDelete
  3. salam sabtu kak atiey.. hehe..

    ReplyDelete
  4. Salam hujung minggu dari Bunda...

    Hari baru bulan baru...yang pasti jangan suke2 marah2 anak cubit2 anak ekk!..

    ReplyDelete
  5. Banyak info dari N3 yg boleh dimanfaatkan Atie
    Pilih aje mana satu.

    ReplyDelete
  6. Kesian anak2 yang tak tahu apa2..harapnye kita taklah begitu..anak2 itu amanah dan anugerah dariNya..sayangilah anak2 kita.. ^^

    Selamat berhujung minggu Atiey..^_^

    ReplyDelete
  7. Kak Atie...memang menakutkan keyword tu. memang sangat kesiannya diusia 3 tahun dipukul dicubit dan dimarah setiap hari. boleh bagi kesan pada emosi dorang kan. hmmm

    ReplyDelete
  8. Kalau keyword masuk blog kak ina pasal resepi aje :)

    ReplyDelete
  9. Kalau Kat Malaysia ini ada hukuman mcm Di Sweden.... penuh ibubapa duduk dlm penjara..... Asyik memukul anak jer kan..

    ReplyDelete
  10. macam2 keyword..semuaya bermanfaat Insyaallah klu diambil dr sudut positif

    ReplyDelete
  11. uiii..nah ka....tiap hari lagi tu...tlampau la bah..nda lama stress anak nya tu..hahahaa

    ReplyDelete
  12. ada gak keywords pelik kat nuffnang saya ... heheheee

    ReplyDelete
  13. pom pom pulau culikan ?? ape tu sis :3 hahah...

    ReplyDelete
  14. Keywords pertama tu. Hmmm..tak tahulah nak ckp. Memang kejam si ibu yg suka buay mcm tu kat anak kan....

    cam na tumbesaran budak tu nanti

    ReplyDelete
  15. heheh memang menakutkan lah kan kak,,mudah2an terhindar dr semua tu

    ReplyDelete
  16. betulla..hrp takde la mcm yg keyword no 1 tu...

    ReplyDelete
  17. sekarang nie kebanyakkan ibu bapa sedang berusaha nak jadi yang terbaik untuk anak2. moga anak2 tak sia2kan usaha parents dorg kan kak amin

    ReplyDelete
  18. macam2 keyword dorang cari nie kan atie..jgn selalu sgt pukul anak.. nanti hilang rs kasih sayang tuh..

    ReplyDelete
  19. keyword yang 1st tu, takut plak... takkan hari2 nak pukul & cubit anak.... lg2 baru umur 3 tahun kan... kecik sgt, x mengerti apa lagi...

    ReplyDelete
  20. rajin atie check keywords pilihan...noe jarang tengok...

    ReplyDelete
  21. Mmg trauma jadinya kalau budak kecik dicubit atau didera hari hari...siannnn
    Siapalah tempat mereka nk bermanja kalau bukan kita

    ReplyDelete
  22. pom pom pulau culikan? hehe.. mcm2 keywords ada..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..