Monday, 3 March 2014

Random Picture Pa'e-10

AssaLamualaikum
Bila tiada idea. Selalu macam ni kan. Kalau idea datang malas plak nak menaip. Bila keinginan nak menaip tu ada, idea plak hilang. Haha! sabor je lah! Korang layan jak lah gambar-gambar budak tumpis ni yang semakin menjadi-jadi selfie nya. Kome jangan gelak kan anak bujang aku ni:
Paling nak gelak bila tengok gambar ni. Adoi. Macam-macam lah tumpis ni.
Hah! versi gelembung muka. Haha!
Versi cebik bibir!
Versi mengantuk pun ada:)
Versi serius. Minta beli topi Ben 10. 
Suka sangat dia pakai sampai tidur pun nak pakai topi.

Semua gambar adalah hasil tangkapan semalam. Jalan-jalan cari makan dihujung minggu. Jalan pagi balik petang. Sampai rumah pengsan. Haha!
WasSaLam^_^

30 comments:

  1. yg atas skali tu cute sgt...sbb mata kuyu...hehehehe..

    ReplyDelete
  2. Suka pic mengantuk tu hahaha comey jer ;)

    ReplyDelete
  3. ala, tomei2.... saly suka yg last tu..serius tp hensem dengan topinya... hihiii

    ReplyDelete
  4. alolololo..abg Pa'e berselfie yer..hehehehe..dah besar kann..makin suka bergaya lah abg Pa'e... =)

    ReplyDelete
  5. haha..trand sekarang ni atie..' selfie ' tak kira budak ker mak budak ker semua suka kan selfie :)

    macam2 selfie yg adik tumpis buat yerkk..paling best yg auntie tengok tang selfie ' menganga ' hehe

    ReplyDelete
  6. pa'e suka cebik bibir..suke face...alahaiiiii....

    ReplyDelete
  7. pandai Pa'e selfie ni atie...macma model ..

    ReplyDelete
  8. tau selfie jugak anak bujang atie ni rupanya..

    ReplyDelete
  9. Kalau nak ikutkan macam-macam lagi pose boleh diberi oleh Pa'e dalam sehari kan Atie.
    Makin besar makin cerdiklah..

    ReplyDelete
  10. hehehe pose2 maut dari abang Pa'e yer suka tgk !

    ReplyDelete
  11. memang kan kak. tue yg kira bila ada idea cepat2 taip. nanti esok2 blh pos hihihihi

    memacam pa'e tue, anak pengubat jiwa lara kan kak. dh lama nk tnye. tumpis tue ape sebenarnya? ape maknanya?

    ReplyDelete
  12. wah abg pa'e pandai berselfie..comey jer aksi2 tuh haa...budak2 kalau dibiarkan mrk ngan mereka agak2nya bukan main kreatif lg kan amek gambar sendiri..:)

    ReplyDelete
  13. Salam Isnin, Atie...
    Pelbagai aksi Pa'e... Pandai berselfie sekarang... ^__^

    ReplyDelete
  14. Encem lak tengok dak tumpis ni. Gambar serious tu mcm dewasa le

    ReplyDelete
  15. Assalam atie
    Mcm2 versI ye hihii
    Tp maintain encem ank bujang atie ni

    ReplyDelete
  16. akakpun der gambar anak2 berselfie.. ha.. ha.. memang kelakar tengok...

    ReplyDelete
  17. Pa'e hensem boy!mesti happy dapat topi Ben 10 tu kan..

    ReplyDelete
  18. Jaga jaga Atie......sok besar berebut anak dara nak Pa'e hehe....Mama yg pening!

    ReplyDelete
  19. Pa'e pndai berselfie ek.. Hehe

    ReplyDelete
  20. alolo.suwitnya pae.pandai posing ye

    ReplyDelete
  21. macam2 aksi ye pae.. hensemla pakai topi.. :)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..