Sunday, 16 March 2014

Sibuknya-Packing!

Salam Minggu semua. Korang buat apa tu? Aku sibuk packing hari ni. Mula lah pening fikir baju apa nak bawa. Berapa helai nak bawa. Nak guna beg yang mana satu. Haha! diri sendiri yang kelam kabut. Paling penting keperluan hero ni. Budak-budak kan baju dok tukar ganti. Rasanya baju dia lah yang paling banyak pun. Kalau kami ni pakai lah seringkas yang boleh. Huhu! Ops! jangan lupa keep praying for MH370 ya. Dengan Izin Allah, pesawat tersebut pasti akan ditemui. Amin. WasSaLam.

16 comments:

  1. Nak balik kampung ke Atiey......:D
    Keep pray to MH370

    ReplyDelete
  2. bercuti syok tapi nak mengemas barang tue yang kurang syok. kalau lah boleh sebut je semua benda dah siap tersedia dalam beg kan seronok??? hihihihi :p

    ReplyDelete
  3. mengemas tu ok lagi . bila dah balik semula nanti , malas nak mengemas semula .

    ReplyDelete
  4. Bestnye cuti2..Selamat packing2 atiey..
    Keep praying for MH370..

    ReplyDelete
  5. akak nak gi mana tu packing baju? ;)

    ReplyDelete
  6. KALAU LELAKI SENANG JE PACKING.. GULUNG2 BAJU MASUK DALAM BEG.. :) TAPI LEPAS DAH KAWIN, ORANG UMAH LE YANG TOLONG PACKING KAN..

    ReplyDelete
  7. Selamat jalan dan selamat bercuti...

    #prayforMH370 :(

    ReplyDelete
  8. Semoga perjalanan atie anak beranak selamat semuanya. Take care ok :)

    ReplyDelete
  9. agak2 berapa beg la yg dibawa tu kak...hahaha..semoga dipermudahkan segala urusan kak atie..

    ReplyDelete
  10. Packing2 barang tu, nak pi bercuti ye... Pepun, selamat bercuti Atie... Jaga diri... ^__^

    ReplyDelete
  11. best nyaaa....mood bercuti-cuti sudah mariiiiiiiiiiiiii...hiih

    ReplyDelete
  12. Atie....tk mo share ngan kitorg ke....kitak nak gi mana....jenuh bagi tau berpacking bagai ni...

    ReplyDelete
  13. amin..

    hah! sama la mcm sy tu aTie..asal mau balik kg atau p mana2 mesti bingung mana satu mau pakai beg...baju mana mau bawa..hehehe

    ReplyDelete
  14. bercuti ke mna tu kak..hihi
    kongsi le..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..