Monday, 31 March 2014

Buah Tangan Untuk Peserta

AssaLamualaikum
Khamis baru ni (27/03/2014) kami menjadi penganjur Perhimpunan Pagi bagi pihak hospital. Sekaligus Hari Memperingati 1 Tahun Peristiwa di Tanduo. Selalunya bila unit kami menganjurkan sesuatu majlis, memang peserta tidak akan pulang dengan tangan kosong. Dan inilah yang kami beri pada setiap peserta yang datang pada pagi itu. 
Bakul manik mutiara yang amat comel. 
Seorang dapat 1. Siap letak gula-gula:)
Ada 120 bakul untuk setiap peserta. 
Itupun tak cukup, yang datang awal memang rezeki lah:)
Cantik kan? Memang semua yang datang puas hati. 
Kenangan kecil daripada unit kami.
WasSaLam^_^

41 comments:

  1. wahhh unik nyer.... 1st time tgk bakul manik gini...

    ReplyDelete
  2. haiiiii kak. rindu kat akak. lama sangat cutinya huuu

    unit IT ye? mesti pandai godek2 komputer nie hihihihi. comel je bakul tue. mesti yg dapat pun senyum sampai telinga tue haaaa

    ReplyDelete
  3. comelnya... dulu rajinla menganyam bakul kecil ni. sekarang ni sebiji manik pun tak berani letak kt rumah.. bimbang Aleesya masuk mulut.

    nanti dorang dah besar nak gilapkan kembali la hobi tu

    ReplyDelete
  4. comelnya bah..siapa yg bikin ni aTie..comel owh..

    ReplyDelete
  5. apa tu kak atie?bakul ke?cantik....

    ReplyDelete
  6. kamek mauk sigek jak..hihi!!

    ReplyDelete
  7. Waahhh... memang cantik kak... mintak satu.. hehe

    ReplyDelete
  8. dibuat dari pearl ker Atie? Apapun ia, memang cute sesangat ok.

    ReplyDelete
  9. saper la yang pandai buat ni ... banyak tuh . memang cantik .

    ReplyDelete
  10. Cantik, Atie... I like pearl... ^__^

    ReplyDelete
  11. kalo ade lebih, nak jugak satu kat sini : )

    ReplyDelete
  12. salam atie ..
    mutiara sabah tu ke ..
    cantik gubahan nya ...

    ReplyDelete
  13. wah cantik & unik gubahan nyer !

    ReplyDelete
  14. cantik..kalau dapat kat Dania ni memang dia suka...

    ReplyDelete
  15. Cantik n comel bakul manik tu...buat isi bunga rampai atau telur pun cantik kan..

    ReplyDelete
  16. hand made ke atie? pasti teruja si penerimanya

    ReplyDelete
  17. cantik sekali bakul mutiara tu Atie. kat sabah agak mudah utk dapatkan mutiara berkualiti. Dulu selalu jugak beli kt sempurna.

    ReplyDelete
  18. bakul manik mutiara?huhu leh bawak pegi pasar cenggini kompom abang sayur jeling sambil jeles huhu

    ReplyDelete
  19. assalam akak.sihat?
    lma x singgah aini.baru xtif bblog balik ni. hihi

    cntiknya buah tangan tu..ada lebihan lagi tak..

    ReplyDelete
  20. cantik.....beli d mana ne kak atie?

    ReplyDelete
  21. Comel dan mongel..tapi gula-gula tak terjatuh ke letak dalam bakaul macam tu..

    ReplyDelete
  22. Cantik bakul tu Atie.....mengelip ngelip....Suka depa le dpt cenderahati...

    ReplyDelete
  23. Cantiknya bakul tu!kreatif...sukanya

    ReplyDelete
  24. Wahh cantiknya tempat bakul tu..unik!nak satu..hehee

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..