Wednesday, 1 October 2014

Begitu Cepat Masa Berlalu

AssaLamualaikum
Cepatnya masa berlalu. Hari ini kita dah masuk Oktober 2014. Macam-macam yang berlaku sepanjang sepuluh bulan tahun ini. Ada yang manis, ada yang pahit. Yang manis majoritinya sudah terpahat di blog ini. Yang pahit biarlah aku pendam sendiri. Hehe! 
Apapun tinggal 2 bulan sebelum kita melangkah ke tahun baru.
Moga semuanya baik-baik sahaja.
WasSaLam^_^

20 comments:

  1. sangat cepat masa berlalu.
    tapi aku masih begini dan masih di sini...huhu

    ReplyDelete
  2. betul tu..memang rasa cepat masa berlalu..nanti sedar2 sudah masuk tahun 2015 kan..

    ReplyDelete
  3. mmg cepat kan....
    Eh mcm tahu tahu ker kat sini sedang autumn... tak sempat lagi nak update gambar autmn kat blog...

    ReplyDelete
  4. Kita biasa suka hujung2 thun gini biasa tunggu bonus.. tp tahun ni.. xdelah nmpknya.

    ReplyDelete
  5. Btol atie..memang trasa sgt2 hari2 dan masa cepat blalu...lg 2 bln abis tahun..kan.. 2015..

    ReplyDelete
  6. Moga bulan2 seterusnya sentiasa baik2 ajer kan..

    ReplyDelete
  7. sekejap sahaja masa berlalu ...

    ReplyDelete
  8. Kejap je kan.. Pejam celik. Pejam celik. Dah nak dekat hujung tahun.

    ReplyDelete
  9. kan..
    rasa tahun ni terlalu pantas.. tup tup.. tinggal 2 bln je lagi sblm beralih ke thn baru

    ReplyDelete
  10. Welcome october.... sikit lg new year.... waahhhh.... pntaskan... huu

    ReplyDelete
  11. memang tak terasa masa berlalu...tak lama jer lagi melangkah ke tahun baru...

    ReplyDelete
  12. tak sabar nak tunggu tahun depan. sebab? insyaAllah tahun depan abi akan duduk sekali. moga dipermudah amin amin :)

    ReplyDelete
  13. rasa macam cepatnyaaa masa berlalu kan atie..pejam celik pejam celik aje

    ReplyDelete
  14. Semoga segalanya berjalan lancar dan October pon akan meninggalkan kenangan yang manis buat kita kan..

    ReplyDelete
  15. Semakin habis tahun semakin tualah kitakan Atie.....Atie tak pelah....Atie muda lagi hihi

    ReplyDelete
  16. tu la kan tup2 dh hujung taun..kita pun makin hari makin tua..anak2 makin besar

    ReplyDelete
  17. memang cepat masa berlalu,tak sedar kan Atie...InsyAllah esok lupa kita akan menyambut raya haji...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..