Wednesday, 1 October 2014

Bunga Kristal Di MsKristal, Kunak

AssaLamualaikum
Koleksi bunga-bunga kristal buatan sendiri oleh sahabat baik (bekas rakan sekerja). 
Memang kreatif dan cantik-cantik. Harga pun berpatutan. 
Memang ramai yang beli untuk dijadikan perhiasan di meja dan sudut. 
Terbaru 
Yang ini gambar yang aku snap masa singgah di kedai kawan ni beberapa bulan yang lepas.
Kedai kawan aku ni terletak di Kampung Getah Kunak, Sabah. 
Kira 1 jam perjalanan dari Lahad Datu atau Tawau. 
Banyak lagi koleksi menarik dan terbaru.
Berminat boleh lihat dan PM di Facebook MsKristal MurniSamsudin
WasSaLam^_^

23 comments:

  1. Kakak akak pun buat dan jual bunga kristal ini Atie
    Rumah kakak pun ada tapi dpt free darinya.
    Cantik kan..

    ReplyDelete
  2. sy suka tgk jer tp mmg kurang minat sbb kena rajin bersihkan dari habuk he3

    ReplyDelete
  3. Cantik2 dan kreatif ya... :)

    ReplyDelete
  4. salam pagi atie....moga rabu yang indah harini
    cantek bunga kristal...kakak suka juga tapi tak boleh beli skg sbb rumah nk renovet ,tak tau nk hias kt mana.

    ReplyDelete
  5. Kreatifnye..Cantik2 semuanye bunga kristal ni..

    ReplyDelete
  6. Cantik juga tapi Mia ni kurang sikit dalam bab2 hiasan rumah ni hehe

    ReplyDelete
  7. cantik2 atie..acik suka tengok..tapi belum pernah beli dan tengok harga..dengar orang kata mahal.tak berani nak dekat

    ReplyDelete
  8. cantikkkkkk tapi kira tak minat. pasal seorang syakira ni pesen tak gemo membela bunga tak kisah la bunga hidup atau palsu hihihihii

    ReplyDelete
  9. Memang cantik...kata orang bunga kristal ni ada aura yer?.. Kaum Cina suka sangat....

    ReplyDelete
  10. Bagus bergiat dalam kraftangan.. Menguntungkan kalau kena gayanya..

    ReplyDelete
  11. mmg cantiklah, rasanyer harga pun boleh tahan kan !

    ReplyDelete
  12. memang kreatif sahabat awak ni...
    mahal jugak kalau di jual di KL ni

    ReplyDelete
  13. cantik2kan..pernah tgk jugak bunga ni..mmg awsome tp xsesuai utk letak kat rumah sy..hehe

    ReplyDelete
  14. cantik.... perlu kretip n ada kerajinan nk bt nih

    ReplyDelete
  15. MashaAllah, kampung getah kunak? kampung cik abang saya, tapi tak pernah pergi kedai tu. huhu.

    ReplyDelete
  16. cantik2 belaka...tp amie x berani la nak ada bunga2 camni kat rumah..ramai tukang gubah semula nnt..huhu

    ReplyDelete
  17. Wahh cantik bunga Kristal ni..boleh letak kat dalam rumah..hiasan kan..unik nampak!

    ReplyDelete
  18. Satu masa dulu macam femes bunga kristal nikan Atie....

    ReplyDelete
  19. memang cantik bunga kristal ni...

    ReplyDelete
  20. mmg. cntik saya pernah blajar buat dgn member sarawak.bila lama x praktik.lupa la skrg.hihi

    singgah jenguk akak.sihat?

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..