Wednesday, 15 October 2014

Sabar, Maaf & Senyum Lah!

AssaLamualaikum
Sekadar perkongsian petang hari ini. 
Dimulakan dengan senyum, Memaafkan dan senyum lah:
FB
Indah bila dapat dikurniakan sifat sabar, selalu memaafkan dan senyum sentiasa. 
Walaupun mungkin agak susah untuk melaksanakan nya. Kita boleh mencuba. Kan?
WasSaLam^_^

13 comments:

  1. SABAR...5 huruf je atie tapi besar ganjaran yg Allah berikan...

    ReplyDelete
  2. Indahnya hidup jika kita mampu sentiasa tersenyum & sabar bila diuji kan atie...

    ReplyDelete
  3. senyum kepada semua...senyumanmu amatlah bermakna....

    tetiba tingat lagu senyum...kekekeke..

    ReplyDelete
  4. assalam atie...
    sedap laksa ....kakak suka sangat
    sabar bukan mudah utk laksanakan namun ada hikmah disebalik kesabaran

    ReplyDelete
  5. baru aje diuji semalam...mujur la en husband kata maafkan orang...mesti tenang jiwa...betulll...petang saya dh boleh senyum lebar balik...alhamdulillah...let go and go on with our happy life kan..

    ReplyDelete
  6. kadang memang susah. lagi meggelegak je rasa hihihi

    ReplyDelete
  7. Hmmm bukan senang nak jd penyabar nie kan..mcm challenge lah tu diri sendiri..*-*

    ReplyDelete
  8. itulah yg sebaik2 perkara . apa yg ada dlm hati kita , biar kita dan allah saja yg tahu .

    ReplyDelete
  9. Sentiasa mendidik diri utk menjadi sabar. Apa pun kena ada latihankan Atie...Insyaallah

    ReplyDelete
  10. sifat sabar ni perlu dipupuk dalam diri kita. kita kena sabar menghadapi dugaan yang dihadapi. tanganinya dengan tabah dan bijak. selalu ingat pada Allah. orang yang kuat ialah org yang penyabar. so, senyum dan hepi la selalu.

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..