Tuesday, 7 October 2014

Selalu Begini

AssaLamualaikum
Tajuk entah apa-apa. Haha. Saja nak khabor, bila lepas cuti selalu begini lah keadaannya. Malas update. Nak cari mood tu punya susah. Hehe. Itu aku lah, korang lain rajin. Esok-esok entah ada entry baru atau tidak. Ini tengah dalam kereta, tetiba nak menaip. Hihi. Ok lah, jumpa lagi. WasSaLam

18 comments:

  1. Tak pe atiey ada juga khabar dari Atiey

    ReplyDelete
  2. dlm keta menaip , rajin lah tu . klu sis kena hadap lappy baru menaip . tablet ni sis kurang kesabaran .

    ReplyDelete
  3. menaip sambil memandu ke ??
    he..he..
    hati2 di jalan raya ..

    ReplyDelete
  4. Haha.. mood nak sambung cuti lagi ya..

    ReplyDelete
  5. Jangan selalu begini bah.. hahaha apapun I paham.

    ReplyDelete
  6. sama lah saya pun.... mood belum pulang ke darat lagi tu... masih ke laut :)

    ReplyDelete
  7. memang susah nak carik moodkan..macam aku kalau dah datang mood malas tu..berminggu minggu baru update..kadang-kadang sebulan..haha..

    ReplyDelete
  8. hemmm...rajin lah tu ,dalam kereta pun sempat menaip..

    ReplyDelete
  9. sekurang2nya ada jugak posting..

    ReplyDelete
  10. salam kenal dari fifi..

    same lah kite.. bile da stop lame.. nak mule balik tu bercinte.. nak cari mood tu..

    ReplyDelete
  11. selamat bekerja atie...
    mmg selalunya beginilah..
    apa2 pon..moga cpt2 dpt mood ye..

    ReplyDelete
  12. takpe, pas seminggu raya kang ok lah tu hehehe

    ReplyDelete
  13. Hehe... sama je laa kita kan... :)
    Ada jugak tu dua tiga potong ayat... Selamat hari raya haji, Atie...

    ReplyDelete
  14. eh sama je.. kalau malas cam ni gak lah perangai kan

    ReplyDelete
  15. hahahahaha rata-rata blogger pun memang ramai perangai cenggini kak. nak mencari mood tuuuuuu lahaiiiiiiiii

    ReplyDelete
  16. Normal la tu kak...mmg mncabar hujung mggu ni...

    ReplyDelete
  17. wah rajinnya dalam kete meng update... noe pun kdg2 ilang mood nk update

    ReplyDelete
  18. Biasalah Atie.....blues tak habis lagi hihi....

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..