Thursday, 24 November 2016

Kisah Aisyah Nuha Zahirah

AssaLamualaikum. Ini Nuha. Nama penuh Aisyah Nuha Zahirah. Anak saudara ku yang pertama. Anak adik lelaki ku. Kesayangan kami sebab anak saudara perempuan pertama. Sebelum ini hanya ada abang Pae. Sekarang dia dah ada sepupu belah ibu (Sabah). Sepupu belah Semenanjung (Melaka) memang tak terkira. Dah sedia ramai.
Terbaru pic Nuha. Babah dia send pagi tadi.
Bersama si abang Pae :)
Al-kisahnya, masa Nuha lahir si abang Pae tak mau tengok. Sebab?? dia nak sepupu lelaki katanya. Tak nak perempuan. Siap suruh MakCu nya padam gambar yang adik aku gandingkan gambar mereka berdua. Boleh gitu? Hahaha! pastu kata, tak suka sebab nak ada adik sendiri yang lahir dari perut Ibu dia ni. Tapi kan masa raya hari tu jumpa, boleh plak dia sayang-sayang Nuha ni, siap kata wanginya. Siap dukung lagi. Haha! adoi sabar lah nak! belum rezeki ko nak dapat adik sendiri. Redha.

28 comments:

  1. comel nya!! mata dia berseri, pie tak sabar nak adik!! jgn kasi lama sis..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikummm...akak datang ni..
    comeynya sepupu pae tu..geram nengok..besar matanya..
    In Sha Allah lepas ni Pae jadi abang pulak..:)x sabar nak dpt adik tu..

    ReplyDelete
  3. Comel dan sedapnya atie..
    Elok dah mak atie dpt cucu sepasang tu..

    Betul dah tu ckp abg pae nak adik dari perut ibu😊
    Tapi tu lah belum rezeki lagi kan..

    ReplyDelete
  4. comelnya Nuha..cantik matanya..

    ReplyDelete
  5. Dah dapat adik kena sayang tau. Sekarang ni tak dapat lagi minta. 😉 Nanti dah ada pantang jumpa gaduh. Hehe

    Main sama sama kan elok. Sejuk perut mak mengandung kamu berdua nanti.

    ReplyDelete
  6. Aiyooooo!!! Comelnya!!! PH suka gambar yang nombor 2 tu. Besar mata Nuha. Lembut hati Abang Pae lepas tengok sepupu cute.

    ReplyDelete
  7. mcm2 tau abg pae nih... hehehhe
    kelakar pun ada

    ReplyDelete
  8. syomellllnya nuha... suka lah tu abg pae dpt dokong dik nuha... hehe

    ReplyDelete
  9. jeles tak boleh blah abng pae nie...
    last2 sayang juga.

    ReplyDelete
  10. Comeynya baby Nuha ni Atie
    Siap pakai tudung lagi tomey lotey

    ReplyDelete
  11. Comelnya baby nuha😘😘😘
    Mata dia.. geram tgk..
    Kelakar la abg pae ni..
    Mesti tgk baby nuha tu comel, tu yg suka tu ye..
    Mudah2an ada rezeki abg pae utk ada adik sendiri.. aminn..😇

    ReplyDelete
  12. Abg Pa'e dah jauh sayang dengan Nuha ya....alololo...cumil.. :)

    ReplyDelete
  13. Muga akan hadir rezeki dari Allah untuk Pa'e...

    ReplyDelete
  14. Muga akan hadir rezeki dari Allah untuk Pa'e...

    ReplyDelete
  15. wahhh..comel ja wajahnya yg terkini..

    ReplyDelete
  16. Nampak sangat Pa'e dah boleh beradik Atie
    Penyayang ni. Kalau ada mesti dia buat macam ini juga

    ReplyDelete
  17. Dah besar abg pae, tentulah tak sabar nak adik sendiri kan, kena suruh mama papa keje kuat lagilah abg pae.
    Eeii...geramnya tgk bby tu, boolat matanya.

    ReplyDelete
  18. COMELNYA BABY NUHA..AKAN JADI KESAYANGAN ABANG PAEI NI

    ReplyDelete
  19. Comelnya. Nama pun elok je sesuai dgn baby :D

    http://www.fatindays.com

    ReplyDelete
  20. Alaahai comelnyer baby nuha, tembam...pipi labuh...itu yang buat abang paii tersayang pulak tu...
    InsyaAllah, ada rezeki, paii akan dapat adek...

    ReplyDelete
  21. alolololo..comelnya nuha. sekejap je tu kan dia tak nak. lama-lama confirm rapat ni :)

    ReplyDelete
  22. hehe..
    abg pae jeles tu...

    msti mjdi kesayangan kan...
    comey sgt baby Nuha

    ReplyDelete
  23. besaunya mata dia :) eye-catching !

    ReplyDelete
  24. Comelnya nuha. =)

    Abang Pa'e nak ada teman tu. Insha-Allah, adalah tu nanti. =)

    ReplyDelete
  25. bila tengok gambar baby, mulal a rasa nak baby jugak.. hahaha~ comel la awak !!!!!

    ReplyDelete
  26. Cucu tak ramai lagi mmg habislah budak tu kena gomol Atie. Bila dah ramai, dah tak hairan haha...
    Teringin adik jugak abg Pae tu rupanya.

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..